وارش اسپرت:

سعید معروف از جمله بازیکنان برتر در والیبال ایران به شمار می رود که نقشی مهم در تیم ملی کشورمان ایفاء می کند و اکنون با توجه به جام جهانی والیبال ایتالیا فرصتی برای او و دیگر همقطارانش پیش آمده است تا از جایگاه والیبال آسیایی ایران در جهان دفاع کنند .

سعید معروف مغز متفکر تیم ملی والیبال ایران و بازیکن سازنده تیم والیبال داماش گیلان معتقد است حضور در مسابقات قهرمانی جهان فرصتی است تا ایرانی ها این بار خودی نشان دهند آن هم در دنیا . به نظر او حالا همه بازیکنان تیم ایران برای تیم مهم هستند هر 12 نفر . گفتگوی سعید معروف با خبر ورزشی را در ذیل می خوانید :

س : اوضاع تیم چطور پیش می رود ؟

 

سعید معروف : مسابقات خوبی را در اتریش پشت سر گذاشته ایم ، متاسفانه مصدومیت فرهاد نظری افشار باعث نگرانی همه شده بود که دکتر فرهاد قول داد او را آماده کند . نه تنها فرهاد بلکه حتی نفر دوازدهم تیم هم برای ما مهم هستند .

س : خب با این اوصاف چه فکر می کنید ؟

 

سعید معروف : در هیچ دوره ایی تا این اندازه با انگیزه و پر نشاط نبودیم . در واقع در تیم ملی در و تخته با هم جور شده اند و مسابقات اتریش هم عیار را در نبود فرهاد و مصدومیت لیبروها نشان داد.

س : اولین بار است که در مسابقات جهانی بزرگسالان بازی می کنی ، چه احساسی دارید ؟

سعید معروف : ما بیشتر با آسیایی ها بازی کرده ایم ، حالا فرصت خیلی خوبی پیش آمده تا بچه های ما خودشان را در سطح جهانی نشان بدهند .

س : احتمال این که تیم به دور بعدی صعود کند وجود دارد ؟

سعید معروف : این یک شانس بزرگ است ، ما به ژاپن دو بار در داخل خاک کشورش باختیم و حالا موقعیتی پیش آمده تا تا آن شکست های میلیمتری را جبران کنیم ، سطح توقع مردم هم از والیبال و بسکتبال بالا رفته است . به قول مهدی کامرانی بازیکن تیم ملی بسکتبال ما ، هر تیمی را که می بریم عادی جلوه می کند اما وقتی که می بازیم با تعجب می پرسند که چرا شکست خوردید ؟ باید به والیبال توجه بیشتری شود تا بلایی که پیشتر سر نسل قبلی والیبال آمده سر آمثال ما نیاید ، متاسفانه قهرمانان ورزش خیلی زود فراموش می شوند .