داماش گیلان با شکست در دقایق پایانی برابر مقاومت، صدر جدول را از دست داد. 

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، در چهارچوب هفته نهم از رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور و در گروه الف این رقابت ها، تیم فوتبال داماش گیلان در استادیوم عطرسیب باقرشهر تهران در دیداری اصطلاحا شش امتیازی مهمان مقاومت بود که این بازی را در نهایت با حساب دو بریک واگذار کرد. 

گل های این مسابقه در دقایق 20 و 90 برای مقاومت و در دقیقه 25 جابر نصیری برای داماشی ها به ثمر رسید. از نکات حاشیه این بازی می توان به قضاوت پر از اشتباه و مشکوک داور بازی که به سادگی از چند صحنه مشکوک به پنالتی برای داماشی ها عبور کرد، اشاره کرد.
همچنین عرب براقی ناظر بازی نیز دقایقی بازی را متوقف و به سمت هواداران داماش رفت و با نشان دادن حرکاتی نامناسب با انگشتان دست، از الفاظی نامناسب بر علیه آنان که نسبت به داوری معترض بودند استفاده کرد.  

داماش گیلان با کسب این نتیجه با 16 امتیاز از هشت بازی خود، پس از خوشه طلایی ساوه 17 امتیازی و مقاومت تهران 16 امتیازی در جایگاه سوم جدول مسابقات گروه الف لیگ دو قرار گرفت. داماشی ها 28 آبان در رشت پذیرای شهرداری بم خواهند بود. 

 

ترکیب داماش گیلان: جاسم یاسرالهایی، محمد مختاری، امید قربانی، امیرتیزرو، مصطفی آقاجانی (میلاد پورمحسن 57) ، جابر نصیری، میثم میرپسندیده (حسن نیازی 81)،  عباس کندل، میلاد پورصف شکن (سعید طالبی 66)، سعید باقرپسند و علی آل کثیر