مهدوی در ادامه وضع را اسف بار قلمداد می کند و می گوید : اداره دارائی مالیات قرارداد پارسال بازیکنان را طلب کرده است در حالی که هنوز تعدادی از بازیکنان مبالغ قرار داد سال گذشته خود را دریافت نکرده اند! بسیاری از بازیکنان جوان تیم بابت هزینه های روزمره خود با مشکل مواجه هستند و امیدوارم هیئت فوتبال گیلان ، مسئولان استانی و باشگاه هرچه زودتر فکری به حال تیم بکنند؛ تا کی باید فوتبال رشت چوب این بلاتکلیفی ها را بخورد؟!

 

کاپیتان داماش که کمی تُن صدایش هم از حد معمول بالاتر رفته است خطاب به شهرام قویدل می گوید: تیمی مثل صنعت نفت آبادان با آنکه در انتهای جدول است، بازیکنانش علاوه بر اینکه 80 درصد قرار داد خود را دریافت کرده اند بودجه ی سال بعدشان هم چه در لیگ برتر باشند و چه لیگ یک مشخص شده است. من نمی دانم آقای قویدل چرا این گونه رفتار می کند ؛ اگر مشکل ما بازیکنان هستیم پول ما را بدهد و ما سال آینده می رویم و اگر هم نمی تواند هزینه کند خودشان تشریف ببرند!

 

متن کامل در ادامه مطلب

مهدوی در پاسخ به این سوال که آیا با رفتن قویدل در این شرایط مشکلی حل می شود؟ گفت: پارسال تیم مالک نداشت ولی آقای عابدینی با ما رو راست بود و ما هم به خاطر صداقت مدیریت باشگاه و به عشق هواداران بازی می کردیم و از جان مایه می گذاشتیم در ضمن از حق هم نباید بگذریم که پارسال با آنکه مالک نداشتیم بهتر پول هایمان می رسید، ولی آقای قویدل در چند ماه اخیر فقط وعده داده اند و دیگر بریده ایم . از ایشان می خواهیم تکلیف خودشان با این تیم و هوادارانش را مشخص کنند تا بازیکنان تکلیفشان مشخص شود که اگر مالک ندارند باز هم به خاطر تعصبی که به این تیم دارند بازی کنند!

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید