varesh-sport.com : شنیده ایم که تمرین را تحریم کردید،دلیل اعتصاب بازیکنان چیست؟

دلیل تمرین نکردن ما این است که مسئولین به تیم ما هم نگاهی داشته باشند و شرایط انتقال تیم به آقای هدایتی یا شخص دیگری را سریعتر فراهم کنند ،چون تیم اکنون در اختیار قوه قضاییه می باشد و مسئولین قضایی می توانند این تیم را بفروشند.
ما بازیکنان تیم که گناه نکرده ایم مالک باشگاه اختلاس کرده! همه بازیکنان زن و بچه دارند و به خیلی افراد دیگر هم کمک مالی می کنند.

 

varesh-sport.com : برخی از هواداران داماش از بازیکنان تیم بابت این اعتصاب ناراحتند و شرایط داماش را با تیم شهرهمسایه مقایسه می کنند،آیا این مقایسه درست است؟

به خدا به خاطر تعصب نیست؛ تا الان هم به خاطر عشق و تعصب به شهرمان بازی کرده ایم و بعد از این هم بازی می کنیم اما بازیکنان ملوان می دانند در آخر فصل باید با چه کسی صحبت کنند ولی مالک باشگاه ما در بند است و با این شرایط هیچ کس نمی تواند حقوقش را دریافت کند.پس به تعصب ربطی ندارد…

 

varesh-sport.com : الگیلانو هم نزدیک است و قسمت اعظم نگرانی هواداران از این اعتصاب به این قضیه هم مربوط می شود. آیا این اعتصاب به تیم ضربه نمی زند؟

داربی حدود یک ماه دیگر انجام می شود و الان بهترین زمان برای اعتصاب ما بود. بالاخره آقای استاندار و فرماندار می آیند و می پرسند که چرا تمرین نمی کنید؟!

آقای استاندار می آیند و 200 میلیون برای رضایت نامه یک بازیکن به تیم ملوان میدهند، اما ما از این کمک ها نمی خواهیم .ما فقط این انتظار را داریم که آقای استاندار و مسئولان استانی با آقای ارژه ای صحبت کنند و ایشان را قانع کنند که این تیم را به آقای هدایتی منتقل کنند تا شرایط ما آرمانی شود و ما هم بتوانیم با نتایج و بازیهایمان دل مردم گیلان و شهر رشت را شاد کنیم .