*آقای دینورزاده صعود مقتدارنه داماش رو به شما تبریک عرض میکنیم.داماش شهر باران رو به طور کلی در طول فصل چطور دیدین؟

وقتی که من به اینجا اومدم تیم یه سری مشکلاتی داشت هم از لحاظ روحی و هم نتایج اما خوشبختانه در ادامه تونستیم بر روی این مشکلات فائق بیایم و در انتها در حالی که هنوز لیگ به پایان نرسیده بود خداروشکر تونستیم به لیگ برتر راه پیدا کنیم.

 

*شما اول به خاطر اخلاق خوب و پاسخگوییتون و در ادامه با بازیهای خوبی که داماش با رهبری شما انجام داد محبوبیت خوبی رو تو رشت کسب کردید. فکر میکنید این روند تو لیگ برتر هم ادامه خواهد داشت؟

قطعا باید همین روند رو ادامه بدیم که اگر اینجور نباشه که تو لیگ برتر نمیتونیم موفق باشیم. تو لیگ برتر با تیمهایی به مراتب قوی تر بازی خواهیم کرد و با آوردن چند بازیکن خوب و پوشش نقاط ضعفمون سعی میکنیم به این روند ادامه بدیم و مردم رشت رو خوشحال نگه داریم.
ببینید تیم، از ابتدا هم تیم خیلی خوبی بود و بازکنان کارآمدی تو تیم بودند منتها به مقدار از لحاظ روحی و روانی مشکل داشتند که ما بیشتر در درجه اول سعی کردیم رو این قضیه کار کنیم. به هر حال انگیزه بالای تیمی و پشتوانه خوب مدیریتی و هواداران همه دست به دست هم داد تا همه چیز خوب پیش بره.

 

برای مشاهده متن کامل مصاحبه …

 

 

*بازی با سپاسی چطور بود؟

خب به هر حال تیم سپاسی اومده بود که از این بازی امتیاز بگیره تا رفتنش به مرحله پلی آف رو قطعی کنه و ما هم از اونجایی که جشن داشتیم میخواستیم بازی خوبی رو انجام بدیم و لیگ را با پیروزی به سرانجام برسونیم. همین قضایا دلیلی شد تا اینکه بازی خوب و سرعتی و جون داری رو شاهد باشیم. متاسفانه تو نیمه اول دو بار عقب افتادیم اما بچه هامون میخواستند که تو این بازی پیروز بشیم و علی رغم اینکه تیم 10 نفره و 9 نفره شد، در ادامه بازی رو مساوی کردیم و در نهایت هم پیروز شدیم.این نشون میده که داماش با وجودی که از دو سه هفته قبل صعودش رو قطعی کرده اما این انگیزه و قدرت رو داشته که با این شرایط هم پیروز بشه.

 

*شما فکر نمیکنید یه مقدار داوری بازی جهت دار بود؟! البته یه مقدار که چه عرض کنم…

من در مورد داوری صحبت نمیکنم ، ایشالا که کارشناسان نظرشون رو در این مورد میدند!

 

*به نظر میرسه تیم در ابتدای بازی با اون انگیزه کافی بازی نمیکردند اما در ادامه و مخصوصا با اخراج هایی که صورت گرفت انگیزه بیشتری رو پیدا کرد…

بچه ها خیلی بازی رو معمولی شروع کردند اما مطمئنا با اخراج ها و حوادثی که در طول بازی اتفاق افتاد تلاششون رو بیشتر کردند تا به اون چیزی که میخوان برسند و این اتفاق افتاد.

 

*امروز هواداران چطور بودند؟

قبلا هم گفتم که هواداران خوب و صبوری داریم وهر چه بیشتر صبور باشند ، مجموعه داماش که هواداران هم جزئی از اون هستند موفق تر میشند ان شالله. به امید خدا بازیکنان هم بتونند در آینده و در لیگ برتر جواب خوبی رو به این هواداران خوب بدند.

 

*حالا که فصل تموم شده در مورد نقل و انتقالات برای فصل آینده چه چیزی رو مدنظر دارید؟ آقای عابدینی هم که دقیق گفتند 48 درصد بازیکنان باقی میمونند!

کاملا شفاف بگم که اسکلت اصلی تیم کاملا باقی میمونه که بیشتر این اسکلت از بازیکنان بومی تیم تشکیل شده.وسعی میکنیم همونطور که قبلا گفتم نقاط ضعفمون رو با بازیکنان خوب و با انگیزه نسل جوان پر بکنیم تا بتونند اسم داماش رو در سراسر ایران به گوش برسونند. این مردم حقشون هست که تیم خوبی رو داشته باشند.

 

*اسامی خاصی دقیق مشخص نشده؟!

نه هنوز به طور جدی با کسی وارد مذاکره نشدیم.

 

*مثلا محمد محمدی، مهرداد اولادی ،اکبرپور و…؟!

خب اسامی زیاد هستش ولی هنوز با هیچ کس صحبت جدی ای نشده و بازیکنان زیادی مدنظرمون هستند.

 

*بیشتر تو چه پست هایی بازیکن مدنظرتونه؟

ببینید ما توی تمام نقاط بازیکن میخوایم. وقتی میگیم اسکلت اصلی یعنی تو هر پست یه بازیکن رو داریم در حالی که ما تو هر پست دو یه سه بازیکن میخوایم.

 

*تفکرتون بیشتر رو بازیکنان بومیه یا غیر بومی یا در کنارش خارجی؟!

بومی سطح بالا در درجه اول اولویته؛ اگر نشد بازیکن ایرانی خوب و باز هم اگر نشد بازیکن خارجی رو هم مدنظر خواهیم داشت. البته بازیکن خارجی خیلی خوب ها… خیلی خوب! نه بازین معمولی!

 

*و یه سوال دیگه اینکه چه رتبه ای رو برای داماش در فصل آینده پیش بینی میکنید؟

ان شالله برای فصل آینده که سال اولمونه با تیم منسجمی که تشکیل میدیم سعی میکنیم رتبه خوبی رو که تک رقمی هم باشه تو میانه های جدول بدست بیاریم.

 

*و حرف آخر…

تبریک میگم به مردم رشت به مردم استان گیلان که با صعود داماش به لیگ برتر حالا دو تیم توی لیگ برتر دارند مثل استان های آذربایجان شرقی، مثل استان اصفهان و مثل استان فارس در گذشته بتونند رقبای سختی باشند برای سایر تیم ها به امید خدا. و همینطور تشکر میکنم از شما که در کنار تیم بودید همیشه…

 

 

 

مصاحبه : مهرداد -میثم