وارش اسپرت:

سرمربی داماش گیلان گفت: نکته ای که در صعود داماش به لیگ برتر عیان شد، تعامل و یکدلی بازیکنان با کادر فنی بود که موجب صعود مقتدرانه داماش گیلان به لیگ برتر بود.

مهدی دینورزاده پس از صعود داماش به لیگ برتر، ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: پس از حضورم در داماش تلاش کردم، انگیزه کافی برای دیدار با رقیبان را در بازیکنانم ایجاد کنم که خوشبختانه در کنار مدیریت ستودنی امیر عابدینی توانستیم زودتر از سایر تیم های مدعی به لیگ برتر برسیم.

وی تصریح کرد: بازیکنان داماش پس از حضورم شرایط گذشته را فراموش کرده و به فرم ایده آل شان برگشتند که جای تقدیر دارد. هر چند در دو بازی آینده در صورتی که نتایج دیدارهایمان برای حریفان تاثیر نداشته باشد، با ترکیبی از بازیکنانی که کمتر در لیگ امسال به میدان رفته اند، ظاهر خواهیم شد، ولی به هر ترتیب در انجام بازی جوانمردانه و با شرافت داماش در دیدارهای آینده شک نکنید.

دینورزاده درباره دلیل غیبتش در مراسم استقبال از کاروان داماش در رشت یادآور شد: از آنجا که خانواده ام ساکن تهران است، در بازگشت کرمان برای پیگیری مسائل خانوادگی در تهران ماندم تا در آغاز دور جدید تمرین ها در رشت حضور یابم.

سرمربی داماش درباره حضورش در راس کادر فنی داماش در فصل آینده تصریح کرد: با عابدینی دوستی نزدیک و صمیمانه ای دارم و با لطف ایشان مبنی بر حمایت از کادر فنی مشکلی برای تداوم همکاری با داماش در لیگ برتر نخواهم داشت. به هر ترتیب تا زمانی که کادر مدیریتی داماش خواهان حضورم در این تیم باشد، با تمام توان در خدمت فوتبال رشت و امیر عابدینی خواهم بود.

متن کامل را در ادامه مطلب ببینید:

مهدی دینورزاده درباره حفظ ترکیب داماش برای فصل آینده گفت: در این زمینه پس از پایان رقابت ها نظر خواهم داد. به تمام بازیکنان گفته ام، در صورتی که با تمام وجود در این فصل ظاهر شوند، از شانس حضور در لیگ برتر برخوردارند و تلاش می کنیم با بهترین ترکیب ممکن به مصاف تیم های لیگ برتر برویم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در گذشته فوتبال رشت در لیگ برتر تیم داشته است ولی این بار این توانایی در مجموعه داماش وجود دارد که با تیمی بهتر نسبت به دوره های گذشته در لیگ برتر ظاهر شود. هر چند برای کسب سهمیه حضور در باشگاه های آسیا در سال اول نباید انتظار داشت و با تجربه بیشتر جوانان داماش در سال های آینده می توان روی این مهم تمرکز کرد.

 

 

 

منبع:ورزش 3