وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : تصمیم جمعی بازیکنان داماش گیلان : تا پایان رقابت های لیگ برتر با تمام قوا در همه بازی ها به میدان می رویم.

 

به گزارش وارش اسپرت و به نقل از روابط عمومی باشگاه داماش ، شب گذشته دفتر مرکزی باشگاه در رشت شاهد جلسه ویژه ایی با حضور مدیر عامل باشگاه " مهندس امیر عابدینی " و بازیکنان تیم بود.

این جلسه فقط دو خروجی می توانست داشته باشد. اول ، توقف همه فعالیت های تیم فوتبال داماش گیلان و خروج کامل از مسابقات لیگ برتر . دوم ، ادامه حضور در لیگ برتر با تمام توان .

 

مهندس عابدینی در این جلسه بی پرده و بسیار شفاف بازیکنان داماش گیلان را آزاد گذارد که بین این دو راه یکی را انتخاب کنند و خود پیش از تصمیم نهایی بازیکنان قول داد که هر تصمیمی از سوی بازیکنان اتخاذ شود از آن حمایت خواهد نمود و با بازیکنان همراه می شود.

اما در این جلسه چه گذشت ؟

 

امیر عابدینی مدیر عامل باشگاه ، رو در رو با بازیکنان گفت:مجوز واگذاری باشگاه داماش از سوی مراجع ذی صلاح صادر شده است و برای این امر هیچ مشکلی وجود ندارد ، در ابتدای امر مشکل بر سر قیمت پیشنهادی بود که خریداران معتقد بودند قیمت ارائه شده بسیار بالا است و بر همین اساس در گام نخست ، کاندیداهای خرید باشگاه ، عقب نشینی کردند اما پس از این مرحله قیمت کاهش پیدا کرد و به اندازه ایی رسید که مورد قبول خریداران بود اما حالا همین خریداران نگران سقوط تیم پس از خرید باشگاه هستند ، این در حالی است که همین الان سه مشتری برای خرید باشگاه وجود دارد اما همین ها اکنون منتظر تثبیت وضعیت تیم در لیگ برتر هستند و بدون شک این امر در تصمیم نهایی آنها حرف اول را می زند.

 

عابدینی خطاب به بازیکنان ادامه داد:ما دو راه بیشتر پیش رو نداریم ، اول این است که تمرینات را رها کنیم و از لیگ کنار بکشیم و برویم شکایت کنیم تا به حقوق خودمان برسیم و نتیجه طبیعی این کار سقوط تیم است ، دوم این که مردانه بایستیم و تیم را در لیگ برتر نگاه داریم و به فکر مردم هم باشیم و هرگونه پولی که به باشگاه می رسد براساس نظام موجود به بازیکنان پرداخت کنیم و تا تثبیت تیم و رسیدن به نتیجه با صبر و تحمل جلو برویم ، ما جز انتخاب یکی از این دو راه ، راه سومی نداریم.

مدیر عامل باشگاه داماش گیلان در ادامه افزود: شما مطمئن باشید که انتقال باشگاه انجام خواهد شد و باشگاه در رشت ماندنی خواهد بود اما من خواهشی از شما دارم و آن این است که نگذارید همه فشارها بر روی من پیرمرد باشد ، شما هم کمک کنید و فقط انتظار تزریق پول را نداشته باشید و مطمئن باشید پس از دو سه بازی خوب ، شرایط ما متحول می شود ، شما بچه های نجیبی هستید و در حد توان خودتان هم کار کرده اید و من از شما تشکر می کنم اما کاری هم نکنید که من ببرّم .

 

عابدینی در پایان اظهاراتش گفت : شما خودتان تصمیم نهایی را بگیرید و این تصمیم هر چه باشد من از آن حمایت می کنم .

پس از این جلسه ، نشستی بین بازیکنان تیم فوتبال داماش بدون حضور اعضای کادر فنی و اداری باشگاه برگزار شد و پس از آن رضا مهدوی " کاپیتان داماش گیلان " به عنوان نماینده بازیکنان جلسه مجددی با مدیر عامل باشگاه " مهندس عابدینی " برگزار نمود.

رضا مهدوی در این جلسه گفت:درست است که ما قبلا اعلام کرده بودیم که در صورت عدم حل مشکلات از حضور در تمرینات خودداری می کنیم اما پس از جلسه با شما و به خاطر حفظ تیم و احترام به مردم و هواداران به تمرینات خود ادامه می دهیم و تا پایان مسابقات لیگ برتر با همه توان به میدان خواهیم رفت با این امید که با تثبیت تیم مشکلات باشگاه هم حل شود.