در تمرین روز گذشته نکته جالبی که وجود داشت این بود که بازیکنان تازه وارد از جمله زنیدپور خیلی زود با دیگر بازیکنان و اعضای تیم ارتباط برقرار کردند و صمیمیت و آرامش بر تمرین داماش بیش از هر چیز دیگری جلب توجه می کرد.

 

varesh-sport.com : آقای زنیدپور سلام و خیلی خوش اومدید به شهر رشت.چطور شد که به داماش گیلان پیوستید؟!

منم ابتدا عرض سلام دارم خدمت شما و تمامی هواداران تیم داماش گیلان. دلایل انتخاب من میتونه خیلی چیزا باشه؛ ولی مهمترینش اینه که باشگاه مدیریت خیلی قوی رو داره ، ضمن اینکه مردم خیلی خوبی داره رشت و اینجا همه عاشق فوتبال هستند که میتونه تاثیر بسزایی در نتایج این تیم داشته باشه.

 

varesh-sport.com : هرچند شما شناخته شده هستید ولی یه بیوگرافی کوتاه هم از خودتون بفرمائید..

اسمم رو که میدونید میلاد زنیدپور، متولد 22/11/1365 شهر اهواز و باشگاه هایی هم که تا حالا توشون عضویت داشتم فولاد ، سایپا ، پیکان ،راه آهن ، استیل آذین و الان هم که داماش گیلان.

 

varesh-sport.com : قراردادتون که با داماش بستین چند سالست؟

دو ساله بستم مثل بقیه بازیکنان که زیر 28 سال

 

متن کامل گفت و گو در ادامه مطلب

varesh-sport.com : آینده خودت و داماش رو چطور میبینی؟!

من مطمئنم که داماش امسال حرف زیادی برای گفتن خواهد داشت. به خاطر همون جواب سوال اولتون که گفتم. داماش مجموعه توانمند و خیلی خوبی رو داره و حق چنین تیمی هست که بتونه به اهدافش برسه.

 

varesh-sport.com : من یه نقل قول از شما دیدم که گفته بودی از خارج از ایران پیشنهاد داشتی؟پس چطور داماش؟

بله درسته… خب هر بازیکنی دوست داره که خارج از ایران بازی کنه ولی خب من مشکل خروجی داشتم و ترجیح دادم حالا که تو ایران میمونم ، نه به پرسپولیس برم نه به استقلال و داماش رو بهترین گزینه برای بازی تو ایران تشخیص دادم و امیدوارم که روزای خوبی رو تو اینجا داشته باشم.

 

 

varesh-sport.com : تمرین اول چطور بود؟!

تمرین اول صبح شنبه بود که واقعا تمرین خوبی بود. یه چیزی که منو خیلی جذب کرد این صمیمیتی بود که از طرف کل مجموعه و بازیکنان وجود داره که به جرات میگم من تو هیچ جای دیگه این جو رو ندیده بودم.

 

varesh-sport.com : با چمن مشکل نداشتی ؟

ولله من عادت نداشتم به چمن مصنوعی ولی خب کم کم عادت میکنم و مشکلی نیست ایشالا…

 

varesh-sport.com : البته خب این چمن میتونه به عنوان یه مزیت میتونه باشه برای تیم ما. چه رتبه ای رو برای داماش امسال پیش بینی میکنی آقا میلاد؟

بله درسته،من نظرم اینه که جز پنج تای بالای جدول هستیم.

 

varesh-sport.com : یعنی به چنین اطمینانی رسیدی؟!

آره سهمیه میگیریم آقا (این جمله را دوبار با قاطعیت تکرار میکند).. چون به نظر من تیمای دیگه حال و روز خوشی رو ندارند و همه یا توشون دعواست یا مشکلات حاشیه ای دیگه دارند در حالی که الان داماش زودتر از بقیه کارش رو شروع کرده و با آرامش خاصی داره تمرینات رو دنبال میکنه.

 

varesh-sport.com : به عنوان آخرین سوال نظرتون راجع به اینکه داماش رو با استیل آذین سال گذشته مقایسه میکنند چیه؟

نه اصلا این مقایسه درست نیست. من بازم همون حرف اولم رو تکرار میکنم و میگم به نظر من تیمی میتونه موفق باشه که مدیریت خوبی رو هم داشته باشه و مهندس عابدینی الان 30 ساله که داره تو این فوتبال کار میکنه و مدیر هم بوده و کار خودش رو هم بلده . پس این خودش میتونه خط بطلان بر روی این حرف ها بکشه.

 

 

 

 

 

 

مصاحبه : مهرداد ، میثاق