تیم والیبال داماش گیلان چند صباحی است که یک خط در میان بازیهایش را می برد.البته ناگفته نماند که اکثر این بردها در بازیهای خانگی رقم خورده است.بعد از برد امروز داماش گیلان در برابر هیئت والیبال کرمان به سراغ کاپیتان با تعصب تیم داماش ، علی نادی رفتیم و مصاحبه ای را با ترتیب دادیم.

خسته نباشین آقای نادی.نظرتون رو بطور کلی در مورد بازی امروز بفرمایین.

سلام عرض میکنم خدمت شما و مردم خونگرم گیلان و شهر رشت.بازیکنان تیم کرمان تلاش زیادی کردند که ما رو متوقف کنند ولی بچه های ما امروز خوب بازی کردند.به امتیاز این بازی نیاز داشتیم.تلاش زیادی کردیم و تونستیم بازی رو ببریم.
چرا تو بازیهای خارج خونه نتیجه مطلوبی نمیگیریم؟
ما تمام تلاشمون رو میکنیم و زحمتمون رو میکشیم.اما متاسفانه اونا خیلی با ما نامهربون هستند و بعد از بازی هایی که تیم ما انجام میده دقیقا داورها و کمک داورها محروم میشند.فیلم بازی با یزد رو اگه مشاهده کنین میبینید که داور به کرات اشتباه داشت و 15 پوئن به ضرر ما به اشتباه سوت زد.تو بازی با یزد ما حتی از بازی امروز هم بهتر کار کردیم ولی متاسفانه بازی رو واگذار کردیم.بازی با بانک کشاورزی هم همینطور.بعد از بازی داور و داور خط محروم شدند.
برخی از بازیکنان با تجربه ما تو مواقع حساسی از بازی که داور به ضررمون سوت میزنه کنترل خودشون رو از دست میدن و زود عصبی میشند.چرا اینجوریه؟
من فکر میکنم کمی حساسیت و استرس روی تیم ما وجود داره و این نشات گرفته از باخت های اول فصله.توقع از تیم یک کمی بالاست و این میتونه دلیلش باشه.

متن کامل مصاحبه را در ادامه مطلب ببینید:

بازی با سایپا رو چگونه پیش بینی میکنین؟
ما سعی میکنیم بازی رو ببریم تا به رتبه دوم جدول بیایم و بازی پلی آف رو راحت تر برگزار کنیم.
 
راجع به تماشاگران چه نظری دارین؟
من همیشه تشکر کردم.بازم تشکر میکنم.هوادارا تو این بردها سهم عمده ای دارند.
 
اگه حرف خاصی دارین بفرمایین.
تشکر میکنم از شما

مصاحبه:گروه وارش اسپرت
میثم – علی – مهرداد – میثاق

توسط |۱۳۹۸/۶/۲۳ ،۱۹:۳۸:۰۰ +۰۰:۰۰اسفند ۱۸ام, ۱۳۸۹|دسته‌بندی: داماش|بدون دیدگاه

ثبت ديدگاه