وارش اسپرت

افشین ناظمی علت حاضر شدن سرمربی این تیم در کنفرانس مطبوعاتی در دو مسابقه ی گذشته را نتیجه نگرفتن داماش طی هفته های گذشته عنوان کرد و گفت: وقتی در رده های بالای جدول حضور داشته باشیم به طور قطع دینورزاده در کنفرانس مطبوعاتی شرکت می کند.
                   
مربی تیم فوتبال داماش گیلان در گفتگو با خبرنگارباشگاه خبرنگاران گفت: بازی بسیار خوبی مقابل گل گهر سیرجان انجام دادیم و توانستیم نیتجه ی لازم را مقابل این تیم بدست آوریم البته بازیکنان ما در چند موقعیت کم تجربگی کردند و موقعیت های صددرصد را تبدیل به گل نکردند.
وی در ادامه گفت: مهدی دینورزاده سرمربی تیم دلیل نیامدن به کنفرانس مطبوعاتی را نتیجه نگرفتن داماش طی هفته های گذشته اعلام کرد و گفت: مطمئن باشید وی به زودی زود و زمانی که تیم داماش در بالای جدول حضور داشته باشد در کنفرانس مطبوعاتی شرکت خواهدکرد.
ناظمی یادآور شد: به عقیده دینورزاده ما شرمنده هواداران و مردم گیلان هستیم و باید زمانی در کنفرانس شرکت کنیم که نتیجه های خوبی در لیگ کسب کرده باشیم.
مربی داماش خاطر نشان کرد: داور در چندین صحنه عملکرد بسیار ضعیفی داشت و باعث افت بازی شده بود ولی خوشحالم که  پیروز این مسابقه ما بودیم و توانستیم سه امتیاز حساس این بازی را از آن خود کنیم و در جدول رده بندی صعود خوبی داشته باشیم.