وارش اسپرت-تارنمای هواداران داماش گیلان: افشین ناظمی در خصوص عدم حضورش در تمرینات این تیم به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: من همیشه در تمرینات حاضر بوده‌ام و به‌هیچ وجه چه من، چه بازیکنان در تمرینات غیبت نداشتیم.

به گزارش وارش اسپرت ، سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان در ادامه افزود: وظیفه من «سرمربی» حضور در تمرینات آماده سازی بازیکنان و کسب نتایج خوب در مسابقات است و دیگر مسائل این تیم به من ارتباطی پیدا نمی‌کند.

 

وی در خصوص اتفاقات پیش‌آمده اخیر در بحث مدیریتی این تیم ادامه داد: تمامی اخبار مربوط به اختلافات با «عابدینی» مدیرعامل تیم داماش را تکذیب کرده و اعلام می‌کنم هیچ اتفاقی در تیم به‌وجود نیامده است و هم‌اکنون سر تمرین هستم و خودمان را برای بازی بعدی مقابل صبای قم آماده می‌کنیم، و همه این‌ها شایعه‌ای بیش نیست.

 

به ادامه مطلب مراجعه کنید

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان تصریح کرد: هیچ مشکلی در تیم وجود ندارد و با جدیت به تمرین می‌پردازیم و هم‌اکنون سر تمرین حاضر بوده‌ام و هیچ مشکلی در تیم وجود ندارد.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: در تیم داماش همه اعم از مدیریت، کادر فنی و بازیکنان یکدل و متحد هستند و هیچ مشکلی مبنی بر اختلاف وجود ندارد و همه برای یک هدف مشترک که همان موفقیت تیم فوتبال داماش است تلاش می‌کنند.