سرمربی گیلانی گل گهر در خصوص درگیری های روز بازی تیمش با داماش اظهار داشت که قصد داشت به درگیری ها خاتمه دهد.
به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، در اواخر بازی گلگهر و داماش در سیرجان درگیری هایی بین بازیکن و کادر دو تیم به وجود آمد که سبب شد برای حدود ده دقیقه بازی متوقف شود. این درگیری در انتهای بازی نیز ادامه یافت و حتی منتج به این شد که برخی از تماشاگران سیرجانی هم به داخل زمین بیایند.
 
مجید جهانپور سرمربی مستعفی داماش در این خصوص توضیح چندانی نمی دهد وفقط می گوید این درگیری ها از پیش طراحی شده بود. وی در گفتگو با فارس گفت: زمانی که ما در حمله بودیم نیمکت تیم حریف آگاهانه سناریوی از پیش تعیین شده را عملی کردند تا از زیر حملات ما بیرون بیایند. ما پیش‌بینی می‌کردیم که این درگیری اتفاق بیفتد.
 


اما مجید نامجو مطلب سرمربی اصالتا گیلانی گل گهر توضیحات مبسوطی را برای ورزش 3 ارائه می کند: این بازی، بازی با تیم شهرم بود. من عرق خاصی نسبت به تیم داماش گیلان دارم. حتی به این خاطر قبول کردم که بازی نیم ساعت زودتر برگزار شود تا داماشی ها بدون استرس بازی کنند و به پرواز خود برسند.

به باشگاه گفته بودم هر گونه امکاناتی که داماشی ها می خواهند در اختیارشان بگذارید. شب قبل از بازی مرتضی یکه را با شیرینی به اردوی داماش فرستادم تا به داماشی ها خوش آمد بگوید. داماشی ها در زمین اصلی تمرین کردند. اما صحنه هایی که در بازی رخ داد در عمر ورزشی ام ندیده بودم. من در طول دوران بازیگری و مربیگری به کسی توهین نکرده ام و ایضا هم دوست ندارم کسی به من توهین کند.
 
مربی گل گهر سیرجان در ادامه با ابراز گله مندی از یکی از مربیان و یکی از بازیکنان داماش گفت: من رفتم بازیکنان را جدا کنم که آقای مرغوب که یکی از افراد تاثیر گذار داماش است با لحن بد به من گفت مثلا تو هشمهری ما هستی. به ایشان گفتم من دارم به درگیری ها فیصله می دهم. در همین گیر و دار یکی از بازیکنان داماش جلو آمد و به من توهین کرد! توهین بازیکن داماش خیلی برایم گران تمام شد. همین جا بود که کنترل خود را برای اولین بار از دست دادم و عصبانی شدم. بازیکنی که به من توهین کرد زمانی که من فوتبال بازی می کردم به دنیا نیامده بود و همسن بچه ام بود. شروع درگیری از داماشی ها بود و تنها دخالت من برای آرام کردن شرایط بازی بود اما بعد از توهین بازیکن داماش از کوره در رفتم و بعد ساکم را گرفتم و رفتم و اصلا نماندم که مصاحبه کنم. دو سه روز است که ناراحت هستم. من در دوران بازیگری و مربیگری خود به هیچ  کس توهین نکردم و وقتی بازیکن داماش بهم توهین کرد انگار دنیا روی سرم خراب شد.

مجید نامجومطلق در پاسخ به این سوال که بعد از عصبانی شدن او چه اتفاقی رخ داد، گفت: اتفاق خاصی رخ نداد. افشین ناظمی که از دوستان خوب من است من را آرام کرد و من هم رفتم. من چنین انتظاری را از تیم داماش نداشتم چون سرمربی این تیم مجید جهانپور است. مجید جهانپور استاد من است. قلبا او را دوست دارم. یکی از مربیان با شخصیت و با کلاس فوتبال است. طبیعتا اگر من می ماندم شرایط بدتر می شد. سابقه من در فوتبال روشن است. هیچ وقت به هیچ کس توهین نکردم و انتظار هم نداشتم که یک بازیکن به من فحاشی کند. واقعا ناراحت هستم و هنوز هم روحیه ام بهم ریخته است. فوتبال ارزش این را ندارد که بهم توهین کنیم.