به دنبال رای غافلگیر کننده کمیته انضباطی مبنی بر یک جلسه محرومیت داماش از تماشاگر، باشگاه داماش پس از اعتراض به کمیته استیناف، طی نامه ای خواستار همراهی استاندار گیلان شد.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، در نامه مدیرعامل باشگاه داماش آمده است:

استاندار محترم گیلان
جناب آقای دکتر ارسلان زارع

با سلام
احتراماً؛ پیرو تصمیم عجیب و بی سابقه کمیته انضباطی فوتبال کشور مبنی بر محرومیت تماشاگران در دیدار هفته سیزدهم لیگ دسته یک فوتبال کشور مابین تیم های داماش و سپیدرود این باشگاه مراتب ناخوشنودی خود را از حکم صادره به عرض می رساند.
شایان ذکر است جریمه در نظر گرفته شده مربوط به دیدار هفته ششم بوده و صدور حکم در شرایطی که تیم داماش میهمان آن دیدار بوده است، انجام پذیرفت. همچنین اعلام حکم در شرایطی که هفت هفته از زمان انجام آن دیدار سپری شده و تنها دو روز تا دیدار شهرآورد فرصت باقیست، علاوه بر آن که در تاریخ فوتبال کشور هرگز در مورد هیچ شهرآورد دیگری سابقه نداشته، بسیار پر شائبه نیز می باشد.
این باشگاه ضمن اعتراض کتبی به کمیته استیناف فدراسیون فوتبال، معروض می دارد صدور حکم فوق الذکر باعث خشم و ناراحتی هواداران پر شور داماش و همچنین هواداران سپیدرود گردیده است.
بنابراین، خواهشمند است تدبیری اندیشیده شود تا محرومیت تماشاگران هر دو تیم از تماشای این دیدار که بعد از سالهای طولانی میسر گردیده است، برطرف گردیده و فضایی پر از شور و نشاط با برگزاری این دیدار با حضور تماشاگران به شهر رشت و استان گیلان تزریق گردد.

با تشکر مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی داماش گیلان
محمد مهدی الطافی