امیر عابدینی مدیرعامل باشگاه ورزشی داماش ایرانیان در نامه ای خطاب به علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال کشور توقف فعالیت های باشگاه ورزشی داماش ایرانیان را به شکل رسمی اعلام کرد.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، امیر عابدینی در بخشی از این نامه آورده است: به علت مشکلات مالی و تغییر در سیاست های اجرایی باشگاه به دلیل عدم وجود اسپانسر برای اداره باشگاه،کلیه فعالیت های ورزشی آن متوقف و یا واگذار گردیده است و در حال حاضر باشگاه هیچ فعالیت ورزشی ندارد.

 

از سوی دیگر در صورتجلسه ای جداگانه به امضای امیر عابدینی(سهامدار باشگاه ورزشی ایرانیان)غلامعلی ریاحی(وکیل شرکت توسعه سرمایه گذاری امیر منصور آریا) قربانعلی الماسخاله(رییس هیئت فوتبال گیلان)جمشیدی محمدی(مسئول امور حقوقی و شهرستان ها)میر شهاب مومنی(نایب رییس هیئت فوتبال استان گیلان) امتیاز شرکت باشگاه ورزشی داماش در مسابقات لیگ یک فوتبال کشور با تعیین برخی شرایط رسما به هیئت فوتبال استان گیلان واگذار گردید.

 

در بخشی از شرایط این صورتجلسه آمده است:تتمه تسویه حساب بازیکنان و کادر فنی و شرکت حمل و نقل اتوبوسرانی به عهده هیئت فوتبال استان گیلان می باشد.کلیه دیون قبل از فصل ورزشی 94 – 93 به عهده باشگاه می باشد و باشگاه داماش گیلان هیچگونه بدهی به هیئت فوتبال استان گیلان ندارد.

 

تصویر صورتجلسه واگذاری امتیاز شرکت در مسابقات لیگ یک باشگاه داماش به هیئت فوتبال استان گیلان امضاء شده در تاریخ 23/4/1394:

 

 

تصویر نامه امیر عابدینی به علی کفاشیان صادره در تاریخ 24/4/1394: