وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان: نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در تمرین بعدازظهر شنبه داماش حضور یافت.

به گزارش وارش اسپرت، ابوذر ندیمی نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در تمرین بعدازظهر شنبه داماش گیلان در زمین ورزشی پگاه حضور یافت و دقایقی را به گفتگو با بازیکنان، کادرفنی و هواداران داماش پرداخت و با صحبت هایش موجی از امید را دل حاضرین ایجاد کرد.

 

وی با بیان اینکه وظیفه اش شهرستانی نیست و پیش از این برای ملوان و همچنین پگاه گیلان نیز اقداماتی را در جهت حل مشکلاتشان انجام داده بود عنوان کرد: داماش تعریف و گذشته ای دارد و در این استان هواداران زیادی را به لحاظ اجتماعی، فرهنگی و قومیت دارد اما متاسفانه عوامل حاشیه ای دست به دست هم داد تا در نیم فصل دوم لیگ برتر گذشته به نتایج خوبی دست پیدا نکند.

 

به ادامه مطلب مراجعه فرمائید

 

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در ادامه گفت: با مقامات سیاسی، اجتماعی و صنعتی سعی می کنیم تعاملاتی را ایجاد کنیم تا تیم سرپا بماند و در بُعد قضایی هم با آقایان اژه ای و همینطور آیت الله لاریجانی صحبت هایی را انجام میدهیم تا به راهکار مناسب برسیم.

 

وی افزود: این ابعادی که در بحث جغرافیایی مطرح می شود برای ما که نماینده گیلان هستیم معنا ندارد. اینکه شهر بزرگ رشت به عنوان نماد استان یک تیم شایسته داشته باشد برای ما افتخار است و این مسئله برطرف شدن مشکلات داماش برای ما نیز بسیار مهم است. از فردا تلاش و کارمان را در این قضایا شروع می کنیم. کارهایی از ما بر می آید که دریغ نمی کنیم و همه عناصر استانی و ملی را به کمک مطلبیم تا انشالله مشکل حل شود.

 

 

ندیمی گفت: پرونده های قضایی یک فرآیندی دارد و شاید کمی زمان ببرد اما من به سهم خودم تلاشم را می کنم که این مسئله را مدیریت کنیم و از منابع و انرژی های استانی دیگر هم استفاده کنیم چرا که نمی خواهیم که کار انفرادی بشود. کسانی که من را می شناسند می دانند که ما یا ورود نمی کنیم یا ورود حداکثری میکنیم تا نگویند که کم فروشی کرد و فقط آمد تا خودی نشان دهد.

 

وی اظهار داشت: بحث داماش فراتر از یک شهر و استان است. وظیفه ما این بود که زودتر وارد این قضیه شویم و نگاهی را که الان داریم را می توانستیم زودتر و چند مدت قبل هم داشته باشیم اما فرض بر این بود که آقای عابدینی و دیگران دارند مشکل را حل می کنند.

 

 

پیش از صحبت های ندیمی علی نظرمحمدی سرمربی داماش نیز صحبت هایی را در خصوص وضعیت تیم ارائه دادو ضمن تشکر از ابوذر ندیمی اظهار امیدواری کرد که پیگیری های وی هر چه زودتر به نتیجه لازم برسد. وی در بخشی از صحبت هایش عنوان کرد: متاسفانه داماش فضای بسته ای را در این چند وقت داشت و مسئولین از تیم دور بودند. تمام سعی ما دراین یک ماه این بود که این فضا عوض شود و مسئولین به تیم نزدیک شوند. من میدانم که داماش در لاهیجان و خطه شرق گیلان هم هوادارانی دارد .

 

 

* در حاشیه

– حدود یکصد هوادار خود را به شهرک صنعتی رشت و زمین ورزشی صنایع شیر (پگاه) رساندند .

– الماسخاله رئیس هیات فوتبال بیست دقیقه پس از حضور ندیمی به محل تمرین داماش آمد و در بدو ورود سه نامه هیات فوتبال که به نظر خطاب به مسئولین قضایی بود را به ندیمی داد.

– رئیس هیات فوتبال گیلان خطاب به ندیمی گفت شما از افرادی هستید که هر صحبتی را که انجام میدهید به آن عمل می کنید و امیدواریم که این بار نیز در کار خود موفق باشید. متاسفانه دوستان زیادی بودند که آمدند اما کار را نیمه کاره رها کردند.

– یکی از هواداران عنوان کرد که چرا داماش در عضدی تمرین نمی کند که ندیمی این موضوع را از الماسخاله جویا شد و خواستار حل این مشکل شد. در ابتدا رئیس هیات فوتبال دلیل این موضوع را برخی مشکلات احتمالی عنوان می کرد و گفت که بهتر است تا مشخص شدن وضعیت تیم، تمرینات در عضدی برگزار نشود اما در ادامه و به خواسته ندیمی قبول کرد که به زودی و آزمایشی چند جلسه تمرین در عضدی برگزار شود. 

 

 

* دقایقی پیش از ارسال این مطلب ، ابوذر ندیمی در تماسی با علی نظرمحمدی عنوان کرد که طی گفتگو با نجفی استاندار گیلان به زودی با استاندار به تهران و دیدار با حجت الاسلام اژه ای خواهند رفت تا در خصوص حل مشکل داماش به گفتگو بپردازند.

 

فایل ویدئویی عکس های پخش شده در برنامه باورزش از حضور ابوذر ندیمی در تمرین داماش

 

 

با تشکر از دوست و عکاس لاهیجانی ، احمد کیایی که عکس ها را در سریعترین زمان ممکن به برنامه با ورزش رساندند.

و تشکر ویژه از دوست خوبمان عماد ارشادی بابت هماهنگی های صورت گرفته با جناب آقای ندیمی.

 

دیگر عکس ها: