وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان: نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل درمجلس با بیان این‌که هفته آینده نشست رفع مشکلات مالی داماش گیلان با بهره‌گیری از راهکارهای نجات استقلال خوزستان تشکیل می‌شود، گفت: مشکلات مالی باشگاه داماش گیلان به زودی رفع می‌شود.

 

به گزارش وارش اسپرت ایرج ندیمی در گفت‌وگو با تسنیم اظهار کرد: تیم‌های فوتبال ملوان انزلی و داماش گیلان قطب‌های فوتبال استان در سطح ملی هستند که باید حمایت شوند.

وی با اشاره به وضعیت باشگاه ملوان انزلی در جدول رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال ایران، افزود: برای جلوگیری از سقوط این تیم باید تلاش‌های ویژه‌ای توسط مسئولان استانی اجرایی شود.

 

عضو مجمع نمایندگان گیلان با تأکید بر این‌که احیا و حفظ ملوان و داماش ضروری است، گفت: تیم‌های فوتبال ملوان انزلی و داماش گیلان شریان‌های حیاتی ورزش قهرمانی استان هستند که باید برای ادامه حیات این تیم‌ها مدیریت مالی لازم صورت گیرد.

 

 

ندیمی با اشاره به مشکلات مالی باشگاه داماش گیلان و پرونده اختلاس 3 هزار میلیاردی مالکان این باشگاه، تصریح کرد: تیم استقلال خوزستان نیز شرایط مشابه داماش گیلان داشت که مشکلات این تیم رفع شد.

وی با بیان این‌که مسئله ملوان و داماش باید به مطالبه عمومی تبدیل شود، اظهار کرد: رسانه ها و به ویژه صدا و سیما در این مهم نقس اساسی دارند که باید بیش از پیش به این باشگاه‌ها بپردازند.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس افزود: در سفرمعاون اول قوه قضاییه به گیلان پرونده رفع مشکلات داماش به رئیس کل دادگستری و استادر گیلان واسپاری شد و در هفته آینده نشست رفع مشکلات مالی داماش گیلان با بهره‌گیری از راهکارهای نجات استقلال خوزستان تشکیل می‌شود.

 

ندیمی با بیان این‌که مجمع نمایندگان گیلان پیگیر بهبود وضعیت ملوان انزلی و داماش گیلان است، گفت: به زودی خبرهای خوشی در این زمینه به مردم ورزش‌دوست گیلان به وسیله رسانه‌ها اطلاع‌رسانی می‌شود.