مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان عنوان کرد: با رایزنی های آقای ندیمی توانستیم پانصد میلیون تومان برای داماش گیلان اعتبار کسب کنیم و این پیگیری ها ادامه خواهد داشت.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، ایرج ندیمی نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی و مسعود رهنما مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان مهمان برنامه جمعه شب "در مسیر توسعه" از شبکه باران بودند.

 

ایرج ندیمی و مسعود رهنما در پاسخ به یکی از پیامک های ارسالی که از ندیمی خواستار کمک به تیم داماش گیلان شده بود، توضیحاتی برای مردم گیلان ارائه کردند.

 

ابتدا ایرج ندیمی، عضو هیات رئیسه فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در این خصوص گفت: "با رایزنی هایی که بنده با آقای محسنی اژه ای (معاون اول قوه قضائیه) و آقای رئیسی(رئیس داداستانی کل کشور) داشتم، این مسئله به آقای دکتر نجفی استاندارگیلان و آقای سیاوش پور مدیرکل دادگستری گیلان سپرده شد که مساعدت هایی انجام شد که آقای رهنما توضیح خواهند داد. همه نمایندگان گیلان مایل هستند که به داماش گیلان و تیم هایی از چنین دست کمک شود زیرا نماد استان مان هستند، ما در اینجا اصلا نگاه شهرستانی نداریم."

 

در ادامه مسعود رهنما ، مدیرکل ورزش و جوانان گیلان به تشریح پیگیری های انجام شده پرداخت و گفت: "با رایزنی که آقای ندیمی در جلسه ای که (با معاون اول قوه قضائیه) اتفاق افتاد و همچنین نامه ای که رئیس محترم دادگستری دادند، حدود پانصد میلیون تومان پول تزریق شد که فکر کنم یک بخشی از آن به کادرفنی و بازیکنان پرداخت شده است و این روال ادامه پیدا خواهد کرد و پیرو نامه ای که مجمع نمایندگان گیلان برای معاون قوه قضائیه نوشته بودند این مساعدت انجام شده است و ما هم در حال پیگیری هستیم."

 

این در حالی است که مسئولین باشگاه داماش گیلان از اقدامات اخیر برای آگاهی هواداران داماش گیلان هیچ گونه اطلاع رسانی انجام نداده بودند!

لازم به ذکر است ، ایرج ندیمی نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل مرداد ماه امسال (http://www.varesh-sport.com/article2010.html )به درخواست هوادران و سرمربی سابق داماش گیلان با جدیت برای حل مشکلات داماش گیلان اقدامات و جلسات متعددی برگزار کرد از جمله رایزنی برای کسب مساعدت معاون اول قوه قضائیه در سفر به گیلان بود (http://www.varesh-sport.com/article2136.html ).

 

دانلود فایل با حجم 3 مگابایت