دیار وارش: دربی شمال در استادیوم خالی از تماشاگر وطنی برنده ای نداشت.
به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، در چارچوب هفته بیست و هشتم رقابت های لیگ دسته یک باشگاه های ایران تیم فوتبال داماش گیلان در استادیوم خالی از تماشاگر و لغزنده شهید وطنی قائمشهر مهمان نساجی بود که در نهایت این دیدار همانند دور رفت با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.
 
محمدرضا مهدوی در دقیقه 43 برای داماش گیلان و شاهین مجیدی در دقیقه 49 برای نساجی قائمشهر گل های این بازی را به ثمر رساندند. داماشی ها یک گل نیز در اواسط نیمه دوم به ثمر رساندند که از سوی داور مسابقه آفساید اعلام شد.
 


داماشی ها با کسب این تساوی 30 امتیازی شدند و در جایگاه شانزدهم جدول رده بندی لیگ یک باقی ماندند.  داماش گیلان در هفته بیست و نهم لیگ یک دوشنبه هفته آینده در رشت پذیرای پارسه تهران خواهد بود.
 
ترکیب داماش گیلان: رضا محمدی، مهیار نوری، محمدرضا مهدی زاده، حسین گوهری، محمدرضا مهدوی (C)، مصطفی حاجتی، سعیدطالبی، هادی سهرابی (حمید خدابنده لو 66) ، محمد رستمی، سعید مرتضوی (میلاد قربان زاده 86)، حسن نجفی (حافظ یعقوبی 67).
 
*در حاشیه
 
-این بازی به دلیل محرومیت نساجی چی ها از حضور تماشاگرانشان، بدون حضور تماشاگر برگزار شد. البته تعدادی از تماشاگران نساجی از ساختمان های اطراف ورزشگاه بازی را تماشا و حتی به تشویق تیم خود مشغول بودند. هواداران نساجی در لحظاتی به نشانی قدردانی از هواداران داماش در بازی رفت، به تشویق داماش نیز پرداختند.
 
-بارش شدید باران که از صبح در قائمشهر آغاز شده بود استادیوم شهید وطنی را تبدیل به یک استخر کرده بود و در نقاطی از زمین چرخش زمین بسیار سخت بود.
 
-برخلاف اطلاع رسانی قبلی تلویزیون مازندران از پخش زنده این دیدار سرباز زد و این بازی تنها به صورت رادیویی اینترنتی از سایت هواداران نساجی (نساجی اسپرت) گزارش می شد.