وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : نشست خبری پس از بازی آلومینیوم هرمزگان و داماش گیلان با حضور میثاقیان و هرندی ، سرمربیان دو تیم برگزار شد .

 

هرندی : گرمای هوا بر عملکرد دو تیم تاثیرگذاشت

 

موقعیت های بسیاری را از دست دادیم و مانند بازی نخست پیروزی را با تساوی عوض کردیم.

امید هرندی در کنفرانس خبری پس از دیدار با آلومینیوم المهدی هرمزگان ضمن بیان مطلب فوق افزود: تیم داماش گیلان با بسیاری از مشکلات وارد مسابقات لیگ برتر شد و توانست در نخستین دیدار خود نمایش قابل قبولی از خود ارائه داده و با بدشانسی نتوانستیم پیروز از میدان خارج شویم.

وی با تمجید از عملکرد شاگردانش اظهار کرد: گرمای حریف نگذاشت بازیکنان بازی دلنوازی را ارائه دهند اما امیدوارم در دیدارهای آتی بتوانیم خود را در جدول بالا بکشیم.

 

متن کامل کنفرانس در ادامه مطلب

هرندی با بیان اینکه تیم آلومینیوم المهدی هرمزگان با هدایت میثاقیان در بندرعباس خطرناک ظاهر شد، تصریح کرد: به طور حتم آلومینیوم المهدی به واسطه حضور پس از سال ها هرمزگان در لیگ برتر و پشتوانه هوادارانش می تواند برای هر حریفی دردسرساز باشد.

 

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان عملکرد داوری را مثبت ارزیابی و اضافه کرد: تیم میزبان حرفی برای گفتن نداشت و اگر قدری تمرکز لازم را داشتیم پیروز از میدان خارج شده بودیم.

وی در پایان گفت: امیدوارم با حل شدن مشکلات مالی در دیدارهای آتی تمرکز بهتری داشته و روحیه بالاتر برای پیروزی گام به میدان بگذاریم.

 

از سوی دیگر اکبر میثاقیان در کنفرانس خبری پس از دیدار با داماش گیلان گفت: بازی امروز نشان داد که بازیکنان جوان آلومینیوم با انگیزه خود می توانند در مقابل حریفان با قدرت ظاهر شوند.

وی با بیان اینکه گرمای هوا بر عملکرد دو تیم تأثیر منفی گذاشته بود، اظهار کرد: تیم داماش تنها یک بازی 90 دقیقه ای در بندرعباس انجام می دهد و بعد راهی گیلان می شود اما بازیکنان آلومینیوم هستند که باید در این وضعیت آب وهوایی تمرین کرده و به مصاف حریفان بروند که این کار را سخت کرده است.

 

میثاقیان با اشاره به اینکه در این ماه خرما در استان هرمزگان به ثمر می نشیند، تصریح کرد: این شرایط بسیار سخت و طاقت فرساست اما به بازیکنانم ایمان لازم را دارم.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم المهدی هرمزگان اضافه کرد: در این دیدار چند موقعیت صد در صد را به راحتی از دست دادیم وگرنه اکنون سه امتیاز لازم را در دست داشتیم.

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید