وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : کنفرانس خبری پیش از بازی تیم های فجرسپاسی و داماش گیلان با حضور یاوری سرمربی فجرسپاسی و هرندی سرمربی داماش گیلان برگزار شد .

 

هرندی:برای بردن تیم استاد‌لیگ به شیراز می‌رویم

 

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان تعطیلات لیگ را برای تیمش خوب و برای سایر تیم‌ها سم دانست و گفت: برای پیروزی مقابل تیم استاد لیگ برتر به شیراز می‌رویم تا طلسم عدم برد در بازی‌های خارج از خانه را بشکنیم.

امید هرندی ضمن بیان مطلب فوق گفت: در این تعطیلات اردوی خارجی که هیچ، حتی اردوی داخلی هم نداشتیم و تنها تمرینات‌مان در شهر خودمان پیگیری کردیم. البته با موافقت قلعه‌نویی، دیداری تدارکاتی با استقلال برگزار کردیم و در آن بازی همه دیدند تیم داماش در شرایط خوبی قرار دارد.

 

متن کامل کنفرانس در ادامه مطلب

وی در مورد دیدار تیمش با فجرسپاسی هم اظهار داشت: تیم فجر یکی از تیم‌های جوان و قدرتمند لیگ است که هدایت آن را استاد همه مربیان لیگ آقای یاوری برعهده دارد. البته من امیدوارم بتوانیم در این بازی مهم به پیروزی دست یافته و طلسم نبردن داماش در بازی‎های خارج از خانه را بشکنیم.

 

سرمربی تیم داماش با اشاره به شرایط سخت این تیم به خاطر برگزاری 4 دیدار خارج از خانه پس از محکومیت از سوی کمیته انضباطی تاکید کرد: باید تلاش کنیم در این بازی‌ها امتیازات لازم را کسب کنیم و جایگاه‌مان را در جدول رده‌بندی لیگ بهبود بخشیم.

وی در پاسخ به این پرسش که ممکن است در صورت ناکامی در این بازی‌ها از داماش کنار گذاشته شوید؟ خاطرنشان کرد: در این مدت تمام تلاشم را انجام دادم تا مردم شهر رشت خوشحال باشند. ضمن اینکه مدیون آقای عابدینی هستم زیرا ایشان برای نخستین مرتبه به من اجازه داد تجربه سرمربیگیری در لیگ برتر را بدست آورم و به نظرات ایشان احترام می‌گذارم.

هرندی در خصوص وضعیت مالی تیم داماش گیلان نیز تصریح کرد: وضعیت خوب است اما من کاری به مباحث مالی تیم ندارم من فوتبالیست هستم و داشتن بدن آماده و تمرینات به موقع به عنوان یک اولویت برای من مشخص است.

 

هرندی در ادامه گفت: تیم داماش بازیکنانی دارد که می‌توانند به اردوی تیم ملی دعوت شوند و امیدوارم کی‌روش نگاه ویژه‌ای هم به تیم ما داشته و این بازیکنان را به اردوی تیم ملی دعوت کند.

وی در خصوص وضعیت نتیجه گیری تیم ملی تاکید کرد: کسانیکه کی روش را استخدام کردند امروز نیز باید جوابگوی اینگونه نتیجه گیری ها باشند.

 

وی تصریح کرد: زمانیکه بازیکنانی ضعیف از تیم های رده پایین لیگ برای حضور در تیم ملی انتخاب می شوند نمی شود انتظار گرفتن نتیجه های بهتر از باخت و یا مساوی داشت.

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان با اشاره به اینکه تیم ملی زمان بسیار مناسبی برای آماده شدن در اختیار داشت یادآور شد: حضور بازیکنان در اردو و زمان مناسب برای تمرین کردن باید موفقیت تیم ملی را به همراه می آورد اما با توجه به چنین شرایط مطلوب نتیجه مناسب به دست نیامد.

 

هرندی تاکید کرد: بازیکنان با استعداد و جوان فراوانی در تیم های مختلف لیگ فوتبال ایران بازی می کنند که می توانند در تیم ملی عضویت داشته باشند اما باید دید که چه شرایطی ایجاد شده که این بازیکنان به تیم ملی راه داده نمی شوند.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگاری در خصوص عدم کسب نتیجه به وسیله بازیکنان میلیاردی ایران، گفت: باید دید که این پول ها به جیب چه کسانی می رود زیرا من اطلاع دارم که هیچ کدام از این رقم های میلیاردی به جیب بازیکنان وارد نمی شود.

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان تاکید کرد: زمانی مسئولین به دنبال این بحث افتادند که راه این پول ها را پیدا کنند و اشخاصی را که این رقم ها را دریافت می کنند شناسایی شوند اما برای چندمین بار این حرکت در میان راه نیمه کاره رها شد.

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان ادامه داد: از تیم فجر شهید سپاسی شیراز بیش از دو نفر باید در اردوی تیم ملی حضور داشته باشند زیرا این تیم جوان و بسیار با انگیزه است.

 

یاوری : بازیکنان تیم ملی انگیزه بُرد ندارند/ سه امتیاز از داماش خواهیم گرفت

 

بازیکنان تیم ملی انگیزه ای برای انجام بازی مناسب و کسب نتیجه ندارند.

محمود یاوری عصر جمعه در نشست خبری پیش بازی دو تیم فجر شهید سپاسی شیراز و داماش گیلان تاکید کرد: نوع رفتار و حرکت بازیکنان تیم ملی به گونه ای بود که گویا آنها برای میهمانی به لبنان رفته بودند.

وی با اشاره به اینکه بازیکنان قدیمی در تیم ملی زیاد هستند این موضوع را یک نقطه ضعف بزرگ دانست و یادآور شد: زمانیکه بازیکنان جوان و با استعداد در لیگ ایران فعالیت دارند چه دلیلی دارد که سرمربی تیم ملی به دنبال استفاده از بازیکنان قدیمی و پا به سن گذاشته باشد.

 

سر مربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز با بیان اینکه "کی روش" دارای پرونده روشن و موفقی در سطح فوتبال جهان است یادآور شد: تیم همکار با "کی روش" موفق نیست زیرا کمک مربیان هستند که باید سرمربی را در چنین شرایط یاری کنند.

یاوری افزود: فوتبال ایران از حالت سنتی خارج شده و باید به گونه ای رفتار کرد که حرکت های موجود در فوتبال دنیا به فوتبال ایران نیز کشیده شود که از جمله آنها از میان برداشتن انتخاب سنتی بازیکنان است.

وی تصریح کرد: فدراسیون فوتبال تمام امکانات را در اختیار سرمربی تیم ملی قرار داده و اینکه امروز نمی توانیم نتیجه مناسب را کسب کنیم جای نگرانی و تعجب است.

 

سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز در ادامه سخنان خود با بیان اینکه از تیم داماش گیلان شناخت کامل داریم، گفت: نقاط و قوت و ضعف تیم داماش را به خوبی می شناسیم و راه های استفاده از این نقاط را نیز به خوبی تمرین کرده ایم.

یاوری تاکید کرد: اگر بازیکنان فجر دقت و تمرکز لازم را برای بازی فردا داشته باشند به طور حتم سه امتیار این بازی را کسب می کنیم.

از سری مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران عصر شنبه دو تیم فجر شهید سپاسی شیراز و داماش گیلان در ورزشگاه شهید آیت الله دستغیب شیراز به مصاف هم خواهند رفت.

 

 

 

 

منبع : خبرگزاری مهر

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید