نظرمحمدی دروازه بان تیم فوتبال داماش گیلان از تمرینات و رقابت فشرده اش با بهنام لایقی فر و میلوش دو دروازه بان دیگر داماش می گوید . نظر محمدی در این باره می گوید:

 

من از تاریخ 11/5/89 که تمرینات با داماش با سرمربی گری پوشنیک را آغاز کردم ، تمرینات سختی را پشت سر گذاشتم.پوشنیک یک مربی دروازه بان خارجی با خودش آورد که تمریناتش خیلی خوب بوده است و الان می توانم بگویم جزو بهترین بازیکنان داماش از نظر روحی ، روانی و بدنی هستم و آمادگی کاملی برای دفاع از دروازه داماش گیلان را دارم .

وی ادامه داد  : بهنام لایقی فر و میلوش و خودم  قرار است تا امسال از دروازه داماش گیلان حفاظت کنیم اما در نهایت این  نظر کادر فنی است که چه کسی در درون دروازه بایستد و من همیشه به نظر کادر فنی احترام می گذارم و امیدوارم که انتخاب کادر فنی همیشه برای تیم  نتایج خوبی به همراه داشته باشد.وی تاکید نمود که رقابت در بین دروازه بان های داماش خیلی فشرده است و این رقابت باعث پیشرفت است تا در پایان رقابت ها این امر منجر به صعود تیم به لیگ برتر باشد.

 

»»»

 

 

 

 

نظر محمدی دروازه بان تیم فوتبال داماش گیلان در باره بازی با سایپا گفت:سایپا یک تیم لیگ برتری است و بازیکنان خوبی دارد و تیم ما از این شرایط مطلع هستند اما شرایط در جام حذفی کاملا متفاوت است و هر تیمی که تمرکز بیشتری داشته باشد برنده است،در مسابقات حذفی رده بندی تیم ها اصلا ملاک نیست ، ممکن است یک لیگ سه ، یک تیم لیگ برتری را شکست دهد و ما به به طور حتم برای کسب پیروزی به میدان می رویم.

 

 نظرمحمدی خطاب به هواداران تیم داماش گیلان می گوید : با توجه به انتقال بازی  به عضدی رشت امیدواریم با حمایت تماشاگران پرشور و با کمک آن ها تیم سایپای لیگ برتری را از پیش رو برداریم . وی گفت : من تشکر می کنم از هواداران داماش که فصل گذشته صبوری کردند و غم عدم صعود تیم به لیگ برتر را تحمل کردند من از همینجا به همه عزیزان قول می دهم که کادر فنی و مدیریت باشگاه و بازیکنان همه در تلاش و مصمم هستند تا به لیگ برتر صعود کنیم تا دو تیم گیلانی در لیگ برتر داشته باشیم،من تاکید می کنم که بازیکنان با تمام قوا برای صعود به لیگ برتر کار می کنند و از سویی دیگر با حمایت همه جانبه هواداران انشاءالله تلاش می کنند تا بازی های خوبی در جام حذفی ارائه دهند . وی در پایان تاکید نمود که همه بازیکنان تیم داماش گیلان انتظار حضور پرشور هواداران در بازی مقابل سایپا را دارند تا از همان آغاز مسابقه از داماش حمایت کنند.

بازی تیم فوتبال داماش گیلان با سایپای کرج فردا بعدازظهر ساعت 3 در ورزشگاه عضدی رشت برگزار می شود.

 

 

 

 

منبع:داماش ایرانیان