وارش اسپرت مصاحبه ای از زاویه ی مربیگری نظرمحمدی با این دروازه بان محبوب ترتیب داد که در ادامه می خوانید…

 

varesh-sport.com : چه شد که وارد عرصه مربیگری شدی؟ گفته می شد قرار است به عنوان دروازه بان در داماش فعالیت کنی…

در جلسه ای که با آقای عابدینی و کادرفنی باشگاه داشتم تصمیم گرفته شد که به عنوان مربی فعالیت کنم. علیرغم اینکه شخصا دوست داشتم یک فصل دیگر برای تیم شهرم بازی کنم اما به هر حال تصمیم جمع برایم مهم تر بود و امیدوارم بتوانم در پستی که برایم در نظر گرفته شده است مثمرثمر واقع شوم.

 

varesh-sport.com : به عنوان مربی گلرها فعالیت می کنی؟

در آخرین جلسه ای که با آقای عابدینی داشتم قرار شده بود هم با دروازه بان ها کار کنم و هم با بازیکنان، اما با آمدن آقای سجادی بنده به عنوان یکی از دستیاران آقای ناظمی فعالیت خواهم کرد.

 

متن کامل در ادامه مطلب

علی نظرمحمدی

 

varesh-sport.com : در فصل گذشته گلرهای داماش نوسانات زیادی داشتند که قطعا یکی از عوامل این ضعف می تواند به عملکرد کادرفنی مربوط باشد؛ آیا برنامه ای در نظر گرفته شده است یا طبق روند سال های قبل عمل خواهد شد؟!

حسن رودباریان سابقه حضور در تیم ملی را دارد و دروازه بان بزرگی است، میلاد فراهانی هم در فصل قبل بازی های خوبی را انجام داد و قابلیت های بالایی دارد. من فکر می کنم مسائل مالی در تمرکز بچه ها خیلی تاثیر داشته است چرا که مهمترین عامل موفقیت دروازه بان تمرکز است. شما هم به مورد درستی اشاره کردید و من هم با شما موافقم که مسائل فنی هم دخیل بوده… با مشورتی که با آقای مرغوب و ناظمی داشتم تمام توانم را به کار می گیرم و با تلاشی که این دو عزیز در تمرینات انجام می دهند امیدوارم بتوانیم که آن نوسان را از این دو گلر خوبمان بگیریم. در ضمن نوید این را هم میدهم که میلاد پورقلی با تلاشی که در تمرینات خواهد کرد در این فصل به او بازی خواهد رسید.

 

varesh-sport.com : آیا پورقلی هم قرار است به سرنوشت بهنام لایقی فر دچار شود؟

لایقی فر دروازه بان بسیار بسیار خوبی است ولی در مقاطعی که ما حضور داشتیم بهنام بدشانسی آورده است. معتقدم اگر بهنام به یک تیم لیگ یکی برود و در آن تیم بازی کند و شایستگی اش را ثابت کند خیلی بهتر است و می تواند دوباره به لیگ برتر برگردد. اما در مورد پورقلی با پتانسیلی که من از او دیده ام، اگر بر روی او کار شود و وارد مسائل غیرفوتبالی نشود در همین فصل به او بازی خواهد رسید.

 

علی نظرمحمدی

 

varesh-sport.com : علاوه بر اینکه حضور شما در کادرفنی تاثیرات خوبی دارد ، از جوانبی هم می تواند قابل انتقاد باشد. اینکه شما با اکثر بازیکنان کنونی تیم هم بازی بوده اید و شاید نتوانید آن گوشزدهای لازم را با صراحت به بازیکنان اعلام کنید…

همه به شرایط روحی روانی و فنی علی نظرمحمدی را واقف هستند؛ آن زمانی که گلری هم می کردم جوری برخورد می کردم که همه می گفتند :"علی داخل دروازه می ایستد به کل زمین تسلط دارد" ؛ تمام بازیکنان که در ذهن شما هستند با من رفیق اند اما در کارم جدی هستم و با کسی هم رودربایستی ندارم.

 

varesh-sport.com : از جزئیات جدایی خودت از داماش می گویی؟چون این رفت و برگشت سوال برانگیز بود…

من نمی خواهم دوباره نبش قبر کنم چرا که خودم هم اشتباه کرده بودم و رابطه خودم را با باشگاه کلا قطع کرده بودم و با مسئولین باشگاه ارتباطی بر قرار نکردم. در واقغ غرور به خرج داده بودم. مسلما اگر با آقای عابدینی رو در رو حرف می زدم بهتر بود، علیرغم اینکه در آن برهه لطف حاج آقا عابدینی مثل همیشه شامل حال من نبود!

 

علی نظرمحمدی - مازیار ربیعی فر

 

varesh-sport.com : با توجه به اینکه شما در صحبت های خود هم اشاره کردید دوست داشتید یک فصل دیگر برای داماش بازی کنید ،شاید این استنباط باشد که امیر عابدینی به دلیل واکنش هواداران داماش از نیمکت نشینی شما ، مخالف حضورت در لیست بازیکنان این فصل بود…

دلیلی که حاج آقا عابدینی به من گفت را شفاف و با صراحت در خدمت شما و هواداران می گذارم ؛ ایشان گفتند: "با بودن حسن رودباریان و میلاد فراهانی کار برای شما سخت می شود و اگر در سال آخر فوتبالت بر روی نیمکت بنشینی به وجهه فوتبالی ات ضربه می خورد". حرف که صادقانه باشد آدم راحت قبول می کند، در این زمینه هم من به گذشته فکر نمی کنم. البته این انتظار را از شخص امیرعابدینی دارم که به فکر یک بازی بزرگ خداحافظی برای من باشد تا جلوی هوادارانی که همیشه به من لطف داشتند از دنیای بازیگری خداحافظی کنم.

 

varesh-sport.com : انتقادی که به عابدینی وارد می شود این است که در هر فصل سرمربی تیم خود را چندین بار تغییر می دهد؛ آیا کادرفنی کنونی می تواند این روند نامیمون را متوقف کند؟!

ما شرایط سختی را در پیش داریم و حدود 20 روز دیگر مسابقات آغاز خواهد شد که این نشان می دهد مقداری عقب هستیم و باید در ادامه راه فشرده تر عمل کنیم. مهمترین خواسته کادرفنی حفظ اسکلت تیم بود که امیر عابدینی با تدبیر عمل کرد و اسکلت تیم را حفظ کردند. امیدوارم با تلاشی که بازیکنان تیم انجام می دهند ،تدبیری که امیرعابدینی به خرج می دهد و انسجامی که روی سکوها دیده خواهد شد ، فصل خوبی را از لحاظ فنی شاهد باشیم تا سال های سال این کادرفنی ، فوتبال رشت را هدایت کند.

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید