خطاب به کسانیکه حرکت پارسال در جمع کردن تیم داماش با دستان خالی و بستن قرارداد با بازیکنان بزرگی نظیر چاوشی ، سهرابی و … را در بین هواداران خیانت کردن جلوه می دادند ، باید بگویم که حاضرم بازهم در قبال تیم های شهرم از این خیانت ها بکنم!

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، علی نظرمحمدی سرمربی سابق داماش گیلان گفت: شرایط پارسال داماش بعد از آن سقوط غمگین، بهتر از شرایط امسال نبود و من در آن شرایط در قبال شهرم احساس مسئولیت کردم که این حق هوادار داماش نیست تیمش بلاتکلیف باشد. یکی باید برای اینکه داماش سرپا می ماند ایثار می کرد، در حالی که در آن شرایط هر روز موج ناامیدی از سوی مسئولین باشگاه به تیم تزریق می شد!

 

وی ادامه داد: یک روز مدیر باشگاه انحلال داماش را اعلام می کرد و روزی دیگر می گفت داماش به من ربطی ندارد و یا در مصاحبه هایش خبر از تحویل تیم به استان می داد… من اصلا به این مسائل توجه نمی کردم و سعی داشتم با دستان خالی تیمی را ببندم که در خور نام و شاَن داماش باشد.

 

 

علی نظرمحمدی با بیان شرایط اسفبار داماش در تمرینات پیش فصل گذشته اظهار داشت: حتی در تمرینات هیچ گونه تغذیه وجود نداشت. معمولا تغذیه را از جیب شخصی خودم تامین می کردم و خیلی مواقع هم لطف فرماندار ورزش دوست رشت و مدیرکل ورزش گیلان شامل حال ما می شد. البته از همه مهمتر از خودگذشتگی بازیکنانی بود که سه ماه بدون بستن قراردادی حاضر شدند تا در تمرینات بدنسازی با تمام وجود شرکت نمایند؛ بازیکنانی نظیر هادی سهرابی، امیر تیزرو، محمد رستمی، مهدی کیانی، امین ترکاشوند و … که همه سابقه بازی در لیگ برتر را داشتند، اما در همان روزها افرادی در باشگاه بودند که به تمسخر می گفتند که علی نظر این بازیکنان را برای تیم های لیگ استان آماده می کند!

وی ادامه داد: با این حال من افراد حاضر در باشگاه داماش را می شناختم و به چوب لای چرخ گذاشتن هایشان اهمیتی نمی دادم، چون با شناختی که از این افراد داشتم می دانستم که موفقیت فوتبال رشت برایشان اهمیتی ندارد و فقط به فکر جایگاه خودشان در کنار تیم و داخل باشگاه هستند!

 

نظرمحمدی نقش هواداران داماش در بستن تیم پارسال داماش را انکارناپذیر قلداد کرد و افزود: در آن شرایط حضور هواداران دو آتیشه در تمرینات داماش باعث دلگرمی من و بازیکنان تیم می شد. من آن روزها فقط امید به آینده داشتم و همیشه هم در مصاحبه هایم اعلام می کردم که وظیفه من به عنوان یک شهروند رشتی جمع و جور کردن تیم داماش است و اگر اسپانسر یا خریداری بیاید و اعتقادی به من نداشته باشد، بدون ادعایی داماش را ترک می کنم. شما هم دیدید بعد از آن نامردی که در حقم شد، یک سال هیچ گونه مصاحبه ای نکردم و بعد از یک سال به اصرار هواداران روزه سکوتم را شکستم.

 

سرمربی سپیدرود با مخاطب قراردادن هواداران نگران داماش گفت: خدا شاهد است، اگر امروز سمتی در سپیدرود نداشتم حتما امسال هم با تمام وجودم برای استارت تمرینات داماش و جمع کردن بازیکنان دست به کار می شدم، حتی اگر قرار بود آن نامردی فصل گذشته شامل حالم شود… چون اگر امروز علی چیلاورت شدم، خودم را مدیون هواداران گیلانی می دانم و برایم آزاردهنده است که چرا یکی در رشت پیدا نمی شود که این تیم را سرپا نگه دارد.

 

سرمربی سابق داماش ادامه داد: کسانی که حرکت پارسال در جمع کردن تیم داماش با دستان خالی و بستن قرارداد با بازیکنان بزرگی نظیر چاوشی، سهرابی و … با سقف قرارداد هفتاد و پنجاه میلیون تومان را در بین هواداران خیانت کردن جلوه دادن باید بگویم که حاضرم بازهم در قبال تیم های شهرم از این خیانت ها بکنم!

آدم هایی هم در باشگاه داماش هستند که ادعا دارند خیلی دلسوز فوتبال رشت هستند آمدند بعد از پایان فصل برای خودشیرینی جلوی هوادار داماش قول داده بودند که تا پایان اردیبهشت تکلیف این تیم را روشن می کنند اما ثابت شد مثل همیشه فقط شعار دادند. این در حالی است که بدون آنکه به منافع شخصی خودشان فکر کنند، می توانستند خودشان تیم را جمع کنند. وضعیت امروز داماش به این دلیل است که برخی افراد منافع داماش را با منافع شخصی خودشان گره زدند تا باعث شود داماش امروز این وضعیت را داشته باشد!

 

وی در ادامه گفت: امیدوارم سهمیه لیگ یکی فوتبال رشت حفظ شود. آقای الماسخاله کار بزرگی کردند که تیم را تحویل گرفتند. البته معتقدم که این کار باید زودتر انجام می شد و مالکان داماش این تیم را باید بعد از اتمام فصل تحویل استان می دادند.

 

نظرمحمدی با اشاره به شباهت شرایط امسال سپیدرود با شرایط پارسال داماش گفت: اتفاقا امسال هم با همان شرایط سال گذشته در سپیدرود مواجه و در حال بستن تیم هستیم. از یک نظر سخت تر هم هست که تیم های لیگ برتری و لیگ یکی رقیبان ما در جذب بازیکن هستند! این در حالی بود که فصل گذشته با دست خالی بازیکنانی جذب داماش شدند که برای این فصل یا جذب تیم های دیگر شدند و یا در حال دریافت رضایت نامه هستند.

 

سرمربی سپیدرود در پایان خاطرنشان شد: تصمیمی نداشتم در مورد تیمی غیر از سپیدرود مصاحبه کنم اما این روزها فوتبال دوستان رشتی به خصوص هواداران داماش در کوچه و خیابان و فضای مجازی خیلی به من ابراز لطف داشتند و طرفداران سپیدرود هم همیشه از من جویای وضعیت داماش هستند، به دلیل اینکه در فوتبال رشت اتفاقی خوبی افتاده است و هواداران داماش و سپیدرود حول شعار "دنیا فقط رشت" متحد شده اند.