varesh-sport.com : علی آقا بعد از مدت ها شما را در رشت دیدیم! چطور شد که برای دیدن داربی گیلان به استادیوم عضدی آمدید!؟

قبل از هر چیز لازم می دانم حلول سال جدید را به شما و همه هواداران داماش شهرباران تبریک بگویم.درگیر مسابقات لیگ دسته اول و تیم پاس همدان هستم و به عنوان کاپیتان این تیم وظایف سنگینی بر دوشم است و همین مسائل باعث شده که نتوانم به رشت بیایم . تا هفدهم فروردین هیچ مسابقه ای را نداریم و الان هم در تعطیلات هستیم و توانستم همانطور که قبلا وعده داده بودم برای دیدن بازی داماش و ملوان به استادیوم بیایم . خیلی دوست داشتم که در میان تماشاگران این مسابقه را ببینم ، منتهی ازدحام جمعیت به حدی بود که نیروی انتظامی صلاح ندید که من در آنجا باشم و این شد که از جایگاه VIP شاهد و ناظر بازی خوب همبازیان سابقم در مقابل تیم رقیب یعنی ملوان بودم .

 

varesh-sport.com : قبل از شروع بازی شما به سمت تمامی سکوهای هواداران رفتید که شدیدا هم مورد استقبال قرار گرفتید. دلیلش چه بود و این استقبال را چطور دیدید؟

این حرکت من در پاسخ به حرکت یکی از بازیکنان فوتبال انزلی در بازی ای بود که خود من هم در آن حضور داشتم . ایشان بازیکن تیم پرسپولیس بود و در استادیوم انزلی با حرکاتی آمدند و جو را برای تیم خودشان عوض کردند ، من هم سعی کردم با این حرکت جو را برای تیم شهر خودم بیشتر کنم که خوشبختانه هواداران هم خیلی خوب برای تیمشان سنگ تمام گذاشتند .

همیشه خودم را مدیون این هواداران می دانسته ام و دست تک تک آنها را می بوسم و از آنها تشکر می کنم .

 

متن کامل گفتگو در ادامه مطلب 

varesh-sport.com : داربی را چطور دیدید؟

در نیمه اول که بازی یک طرفه ای را شاهد بودیم و این تیم داماش بود که کاملا سوار بر بازی بود. در نیمه دوم تقریبا حدود بیست دقیقه بازی پایاپایی را دیدیم و از دقیقه هشتاد به بعد هم که داماش یکپارچه حمله بود و من فکر می کنم اگر عکس العمل های خوب دروازه بان حریف نبود شاید این بازی با سه گل اختلاف به سود داماش پایان می پذیرفت .

به هر حال متاسفانه داماش همیشه جلوی ملوان با بدشانسی هایی مواجه بوده است و وقتی سه چهار داربی گذشته را هم به یاد می آورم می بینم که همین فوتبال را پگاه سابق هم جلوی ملوان ارائه داد و بسیار خوب و تهاجمی بازی کرد اما به نتایج دلخواهش دست پیدا نکرد . در این بازی هم بچه ها خیلی فوق العاده کار کردند ولی متاسفانه فقط می توانم گل نشدن توپ ها را به بدشانسی ربط بدهم، علی ایحال این قضیه هیچ چیزی از ارزش های تیم داماش کم نکرده است.

فکر می کنم هوادارهای فوتبال فهم داماش از بازی خوب بچه های تیم رضایت دارند و می دانند که بچه ها علی رغم مشکلات موجود در مقابل مردم رشت احساس مسئولیت کردند و با تمام وجودشان بازی کردند.

 

varesh-sport.com : در رابطه با جدایی شما ابهاماتی برای هواداران وجود دارد و حتی یک سری مصاحبه از قول شما در همان زمان منتشر شد…در این خصوص چه صحبتی دارید؟

البته یک سری نبود و من فقط یک مصاحبه بعد از جدایی ام داشته ام که در آن گفتم آقای عابدینی نخواستند که من در اینجا بمانم . دوست ندارم زیاد به آن موقع برگردم فقط باید بگویم من می دانستم که آقای محمدی قرار است به رشت بیاید و هیچ گونه مشکلی هم با این قضیه نداشتم چون به هرحال یک تیم باید سه دروازه بان داشته باشد ولی ایشان می دانستند با توجه به جایگاهی که بین فوتبالدوستان گیلانی دارم تلاشم را برای بدست آوردن دروازه داماش انجام می دهم و ایشان هم نمی خواستند دروازه بانی را که می آورند نیمکت نشین من بشود .

الان هواداران داماش این قضیه را بهتر متوجه شدند… خیلی ها فکر می کردند با آمدن آقای محمدی من از رقابت می ترسیدم اما خدا را گواه می گیرم به هیچ عنوان اینگونه نبوده و نیست و آقای مهدوی کاپیتان تیم هم به خوبی در جریان هستند و در تعطیلات بین فصل هم که تمرینات انفرادی داشتیم به وی گفتم که از آمدن آقای محمدی خیلی استقبال هم می کنم . با آمدن آقای محمد محمدی و ماندن علی نظرمحمدی دروازه داماش به خاطر رقابتی که بین ما بوجود می آمد بیمه می شد . به نظر من امسال این رقابت وجود نداشت و داماش هم در خیلی از بازیها از این مسئله لطمه خورد اما به هر حال الان این موضوع گذشته است و شاید درست نباشد زیاد به آن بپردازیم و من هم الان درگیر باشگاه فعلی خودم هستم . این دو عزیز هم دارند در حد خودشان برای تیم زحمت می کشند و دستشان هم درد نکند .

 

 

varesh-sport.com : وضعیت خودتان در پاس همدان به چه شکل است؟

در گروه دوم مسابقات لیگ دسته اول در رده چهارم هستیم و با تیم دوم که برای رقابت در پلی آف تلاش می کند سه امتیاز اختلاف داریم . خوشبختانه دو بازی ما در هفته های بیست و چهارم و بیست وپنجم درهمدان است که این شانس ما را برای حضور در پلی آف زیاد می کند . انشالله که این دو بازی خانگی را با پیروزی پشت سر بگذاریم و بتوانیم به مرحله پلی آف صعود کنیم .

 

varesh-sport.com : آیا امکان آن وجود دارد که علی چیلاورت دوباره به رشت بازگردد؟

قرارداد من با تیم پاس همدان یک ساله است. اگر شان و شخصیتم حفظ شود در همه حال حاضرم بدون هیچ شرط و شروطی به تیم داماش برگردم اما دوست ندارم که شخصیت 16 ساله فوتبالی من لگدمال شود و به این موضوع خیلی حساسم. دوست دارم همانطور که با تمام وجود برای تیم شهرم کار کرده ام ، مسئولین باشگاه هم این را لحاظ قرار داده و برخورد مناسبی را با بنده داشته باشند .

 

varesh-sport.com : صحبت پایانی شما با هواداران تیم شهرتان …

خیلی خوشحالم از اینکه می بینم با بازگشت داماش به لیگ برتر هواداران خیلی پرشور مثل گذشته در استادیوم حاضر می شوند . علی رغم اینکه داماش در طول 7-8 بازی گذشته نتوانسته است نتایج مورد قبول و درخشانی را کسب کند حضور چنین جمعیتی برای من خیلی جالب توجه است . فوتبال گیلان و به خصوص فوتبال رشت را با همین تماشاگران مثال زدنی اش می شناسند و از مسئولین می خواهم که داماش را از این شرایطی که در آن است نجات دهند چرا که الان بازیکنان دارند با تعصبشان بازی می کنند و احساس می کنم اگر مشکلات مالی حل بشود حتی همین داماش هم می تواند در رتبه یک رقمی در جدول مسابقات قرار بگیرد . قبلا هم چنین نویدی را در برنامه نودی که در آن حضور داشتم گفتم که داماش می تواند امسال به رتبه تک رقمی دست پیدا کند و دیدید که این حرفم در پایان نیم فصل اول درست از آب در آمد اما به هر حال همه می دانند که مشکلات مالی ای که گریبان داماش را گرفته است تیم را به این وضعیت در آورده و امیدوارم که استاندار محترم گیلان احساس مسئولیت بیشتری نسبت به تیم داماش داشته باشند و هر چه سریعتر مشکل حاد بازیکنان که مشکل مالی زیادی را هم دارند حل بشود تا وضعیت تیم داماش هم در مسابقات لیگ کشور بهبود پیدا کند .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مصاحبه : مهرداد – مازیار