وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان: این تیمی که مشاهده می‌کنید را با چنگ و دندان نگه داشته ام. اگر امروز می‌بینید که بازیکنانی در زمین جمع شده اند و در حال تمرین هستند فقط به این دلیل است که نمی‌خواهیم داماش نابود شود. 

 
 
به گزارش وارش اسپرت علی نظرمحمدی در گفتگو با خبرلایو گفت: تقریبا با شرایطی که داریم چیز زیادی به نابودی داماش باقی نمانده است. هیچ آینده‌ای پیش روی داماش موجود نیست. ما خیلی از بازیکنان مان را از دست داده ایم. بازیکنان بزرگ تیم رفته‌اند چون چیزی از داماش باقی نمانده بود. در حالی‌که چند هفته از لیگ برتر فصل گذشته باقی مانده بود بیشتر بازیکنان نمیتوانستند در کنار تیم باشند. خیلی‌ها نمیتوانستند شرایط اولیه حضور در تیم را مهیا کنند. به هر حال بازیکن هم خرج دارد و روزگاری سختی داشتند. حمایت های لازم را شاهد نبودیم و امروز در جایی قرار داریم که تیمی که هویت مردم رشت محسوب می‌شود را می‌توان کودک یتیم نامید.

 

وی ادامه داد: ما بازیکنان زیادی را از دست دادیم و فعلا هم نتوانستیم جایگزینی برای آنها پیدا کنیم. برخی بازیکنان به خاطر عرق به این تیم برگشته اند. به طور مثال من با چاووشی صحبت کرده ام و اعلام کرده به داماش می‌آید اما جالب اینجاست که کسی نیست با او قرارداد امضا کند. بازیکن بدون قرارداد چطور در تمرینات حاضر شود؟ تنها خواهش من به عنوان کوچکترین عضو داماش از تمام مسئولان ورزشی و استانی این است که نگاه‌شان به داماش را تغییر دهند. سعی می‌کنم سربسته حرف بزنم، گذشته داماش را فراموش کنید. این داماش، این تیم، این هویت و این هنجار زیبا فقط به حمایت نیاز دارد. حمایت از داماش، حمایت از هویت یک شهر، غرور جوانان گیلانی و ورزش‌دوستانی است که تنها انگیزه‌شان این تیم فوتبال است. شخصا و عاجزانه تقاضا دارم به این کودک کمک کنند تا منحل نشود.

 

وی افزود: چیزی به انحلال باشگاه نمانده است. تیم به امان خود رها شده است. درست است که داماش مشکلات مدیریتی و مالکیتی داشته اما اکنون تمام آن مسائل گذشته را باید فراموش کرد. این داماش چیزی ندارد. فقط عشق و تعصب این جوانان را در کنار هم جمع کرده و همه اکنون باید به این تیم نگاه دیگری داشته باشند. من انگیزه زیادی دارم و تنها این انگیزه من را در اینجا نگه داشته است تا داماش را سرپا نگه دارم. من در این تیم بازی کرده ام. با مردم شهرم شاد بوده ام و گریه کرده ام. روزهای شاد و غم انگیز زیادی را دیده ام و نمیخواهم بار دیگر شاهد شکستن غرور مردم شهرم باشم. از تمام وجودم و تا ثانیه آخر برای این تیم جانم را می‌دهم و تلاش می‌کنم داماش سرپا بماند.

 

نظرمحمدی در پاسخ به اینکه آیا عابدینی به عنوان مدیر باشگاه کاری انجام داده است گفت: تا جایی که من در جریان هستم ایشان به دنبال این است که مشکلات موجود را حل کنند و آقای عابدینی دنبال کارهای دادگاهی و اداری آن است.

وی در خصوص اینکه آیا قول صعود داماش را به مردم رشت را میدهد گفت: من جانم را برای مردم شهرم می‌دهم. اما همانطور که گفتم و خود مردم شهرم که فوتبال را بهتر از هر کارشناسی می‌دانند این مسئله تابع خیلی از شرایط است. اگر من امروز اینجا هستم فقط به خاطر این است که داماش نابود نشود و زنده بماند. ما یک جنگ سخت را خواهیم داشت و به کمک تک تک رشت و مسوولان نیاز داریم. شرایط بیش از آن چیزی که فکرش را بکنید بحرانی است و نیاز به تعامل زیادی بین خیلی از اعضا است تا از این شرایط خارج شویم. اما باز هم می‌گویم اگر به این تیم توجه شود داماش اینقدر بزرگ است و پتانسیل دارد که خیلی زود به جایگاه اصلی‌ خود برگردد.

 

منبع: خبرلایو