نظیف کار در مصاحبه با سایت گل از سالهایی که در فوتبال شهرش گذرانده و درباره انگیزه اش برای رسیدن به تیم ملی می گوید.

 

*باز هم پیراهن داماش را پوشیدی.با توجه به بحران های داماش ترغیب نمی شدی به تیم دیگری بروی؟

از بین پیشنهاداتم فولاد و نفت جدی تر بودند وبا باشگاه داماش مذاکاتی انجام شد اما من یک فصل دیگر با داماش قرارداد داشتم و تصمیم با مدیریت داماش بود.به دلیل بحرانی بودن وضعیت باشگاه نخواستم برای جدایی پافشاری کنم و بحران دیگری بسازم.

 

*با دو تساوی لیگ را شروع کردید.امیدوار کننده بود؟

امیدواریم با حل شدن مشکلات،شرایط تیم بهتر شود.لیگ را بد شروع نکردیم در حالیکه بحران مالی روی تیم فشار آورده بود.

 

متن کامل مصاحبه در ادامه مطلب

 

*در مصاحبه ای گفته بودی امسال هدفت رسیدن به تیم ملی است.

سالهاست فکر می کنم کیفیت فوتبالم در اندازه ای هست که برای تیم ملی موثر باشم.اما در فوتبال ایران مدافعان سی وچند ساله را باور می کنند و مدافعان در اوج جوانی از تیم ملی دور می مانند.این اتفاق خوبی نیست و میانکین سنی تیم ملی را بالا می برد.امیدوارم تلاشم برای رسیدن به تیم ملی دیده شود.

 

*سالهاست از فوتبال رشت بازیکنی در تیم ملی صاحب فرصت باثباتی نشده.به دلیلش فکر کرده ای؟

در سالهای اخیر بازیکنان مستعدی داشته ایم اما به تیم هایی مثل داماش توجه نمی شود.در فوتبال ایران همچنان باید در استقلال و پرسپولیس یا سپاهان بازی کنی تا دیده شوی.این سنت همچنان باقی است و به نظرم هنوز شکسته نشده. نکته دیگر هم اینکه فوتبال رشت همیشه وقتی می خواهد جان بگیرد دچار بحران های اقتصادی می شود و سرمایه گذاری وقتی پایدار نباشد،رشد بازیکنان نیز متوقف می شود.

 

*در خط دفاع تیم ملی ترافیک چندان سبک نیست.

هدف گذاری من این است که خودم را در بهترین فرم حفظ کنم.با این فکر که خط دفاع تیم ملی باید جوان شود، ترافیک سنگین هم نیست.همیشه فوتبال ایران در آستانه جام جهانی نیاز به تغییر در دفاع را حس کرده،بازیکنانی آمده اند و تیم ملی را نجات داده اند…همه به خاطر دارند.

 

 

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید