وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : پس از جدایی حسین ابراهیمی از داماش و پیوستنش به نفت تهران ، علیرضا نظیف کار و محمد آبشک دو بازیکن دیگر داماش گیلان نیز ساز جدایی از داماش را سر دادند تا در صورت تحقق این امر تعداد بازیکنانی که برخلاف میل باشگاه از داماش جدا می شوند به عدد 3 برسد .

به گزارش وارش اسپرت ، علیرضا نظیف کار در مصاحبه با سایت گل در این خصوص گفت : با این شرایط که باشگاه دارد به احتمال زیاد از این تیم می روم.من زن و بچه دارم و شغل دیگری جز فوتبال ندارم. 70درصد از سال قبل از باشگاه طلب دارم و از سال قبلتر هم 20 درصد می خواهم خیلی سخت است که بخواهم بمانم.

 

او در ادامه گفت : من از آقای عابدینی تشکر می کنم که خیلی تلاش کردند که بمانم و به مردم گفته بودند که هرطور شده نظیف کار را نگه می دارد اما باید بگویم که من دست همه ی مردم رشت را می فشارم که در روزهای بد و خوب از من حمایت کردند ولی دیگر نمی توانم در داماش بمانم و تیم جدیدم را تا انتهای هفته اعلام می کنم.

 

همچنین محمد آبشک هافبک توانمند داماش گیلان نیز گفت : مشکلات مالی باشگاه هر روز بدتر از دیروز می شود و فقط وعده وعید می شنویم. بنده خدا آقای عابدینی با چنگ و دندان تا اینجا تیم را آورده است و در فصل قبل هم اگر درایت حاج آقا عابدینی و کادر فنی و حمایت همه جانبه ی مردم نبود الان داماش سقوط کرده بود.

 

او در ادامه گفت : من به شخصه طلب هایم از باشگاه سر به فلک کشیده است. راستش پیشنهاداتی از تراکتور و مس دارم که در نهایت تصمیم می گیرم تا به کدام یک بپیوندم. امیدوارم مردم گیلان من را ببخشند مطمئناً روزی دوباره به داماش برمی گردم و دوباره به مردم شهرم خدمت می کنم.حکایت ما شده ماشینی که بنزین ندارد شرایط در داماش خیلی سخت است و من برای ادامه زندگی نیاز دارم تا به جایی بروم که تامین شوم.

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید