نظیف کار در مورد بازی با فولاد چنین می گوید:«یکی از بازی‌های سخت ما بود چون فولاد تیم خوبی است. ما بازی را خیلی خوب شروع کردیم و موقعیت‌های خوبی هم در بازی به دست آوردیم اما در ادامه با بدشانسی مواجه شدیم و دو بازیکن ما مصدوم شدند. ولی باز هم موقعیت‌های فراوانی داشتیم و می‌توانستیم پیروز میدان شویم که موفق به زدن گل‌های بیشتر نشدیم اما خدا رو شکر با یک امتیاز به رشت برگشتیم.»

 

برخی ها اعتقاد داشتند هوای بارانی و زمین گل‌آلود اهواز در این دیدار به سود بازیکنان داماش بوده است اما نظیف‌کار ضمن رد این موضوع اعتقاد دارد این زمین اصلا شرایط بازی کردن را نداشته است: «برخلاف عقیده‌ای که خیلی‌ها دارند بازی کردن در این زمین برای ما هم سخت بود چون ما بعد از بازی با پرسپولیس در فصل قبل دیگر تجربه بازی در این زمین‌ها را نداشتیم و همیشه در زمین صاف و چمن مصنوعی عضدی تمرین و بازی کرده‌ایم ولی نسبت به بازیکنان فولاد یک مقدار کفه ترازو برای ما سنگینی می‌کرد.»

 

به ادامه مطلب مراجعه کنید

وی در مورد محرومیت هواداران داماش از دو بازی خانگی هم می‌گوید: «من خیلی از استادیوم‌های ایران رفتم و در همه جا توهین و فحاشی است اما نمی‌دانم چرا بر روی رشت زوم کرده‌اند. شاید برای ضربه زدن به روند رو به رشد تیم ماست. چون در نیم‌فصل اول اگر آن دو بازی را محروم نمی‌شدیم به راحتی شش امتیاز مسابقه با راه‌آهن و ذوب‌آهن را می‌گرفتیم و انتظار داریم هواداران خوب رشتی در آینده بهانه‌ای دست کمیته انضباطی ندهند و از رفتار یک عده تماشاگرنما جلوگیری کنند.»

 

اما به نظر می‌رسد نظیف‌کار در مورد شرایط پرداخت قرارداد توسط باشگاه مقداری ناراحت است. او در این زمینه گلایه‌هایی دارد: «مالک باشگاه داماش در جلسه‌ای با حضور آقای عابدینی و بازیکنان به ما قول داده بودند تا پایان نیم‌فصل اول، ۵۰ درصد از قرارداد بازیکنان را پرداخت کنند ولی اکنون که یک هفته از نیم‌فصل دوم هم گذشته است، ۲۵ درصد پول و یک چک که برای پایان این ماه است دریافت کرده‌ایم که اگر نقد شود سرجمع ۴۰ درصد دریافت کرده‌ایم و پنج پاداش هم برای برد‌هایمان هم طلب داریم.»

 

مدافع داماش ادامه می‌دهد: «نمی‌گویم اکنون انگیزه نداریم، چون بازیکنان ما به خاطر هواداران باتعصب گیلانی و مدیریت حاج‌آقا عابدینی بازی می‌کنند، واقعیتی که در سال قبل اثبات شد. ولی اگر مشکلات حل شود بازیکنان با تمرکز بهتری بازی می‌کنند و نتیجه بهتری کسب می‌کنند.»

 

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید