دو بازیکن در انتظار امضای قرارداد با داماش هستند و چند بازیکن داماش نیز با پیشنهادات تیم های دیگر مواجه شده اند.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، علی نیکخو از اتکا گرگان و هادی دغاغله از شهرداری بندرعباس که چند روز قبل خبر از احتمال پیوستن آنها به داماش داده بودیم به رشت آمده اند و در انتظار مشخص شدن تکلیفشان با داماش هستند.

 

این دو بازیکن که با تیم های قبلی خود تسویه حساب کردند و رضایت نامه شان را هم گرفته اند، دو روز است که در شهر رشت حضور پیدا کرده و منتظرند تا طبق قرار قبلی با داماش قرار امضا کنند، اما طبق شنیده ها هنوز هیچگونه اقدامی برای جذب این بازیکنان از سوی باشگاه صورت نگرفته است تا آنها تنها از کنار زمین نظاره گر تمرینات باشند.

 

از سویی دیگر به غیر از پیشنهاداتی که برای بازیکنانی نظیر هادی سهرابی، سعید قدمی ، محمد رستمی و حسن نجفی و … از تیم های متفاوت شده، با خبر شدیم که افشین چاوشی کاپیتان داماش نیز با پیشنهاد پاس همدان برای بازی در این تیم مواجه شده است.

 

همچنین به نظر می رسد اولین ترکش های پرداخت تنها 10 درصدی قرارداد داماشی ها با غیبت دو بازیکن در تمرینات داماش خود را نشان می دهد! سعید قدمی و امین ترکاشوند دو هافبک داماش گیلان در تمرینات چند روز اخیر داماش غیبت دارند و به نظر می رسد مهمترین دلیل این عدم حضور، پرداخت پایین باشگاه به بازیکنان باشد.

لازم به ذکر است، باشگاه داماش پس از چند ماه، سه شنبه گذشته با تقسیم 120 میلیون مابین تمامی بازیکنان واعضای تیم مجموع پرداختی قراردادها از ابتدای فصل را به 20 درصد رساند.