وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : در چارچوب هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران ،تیم فوتبال داماش گیلان در استادیوم فولاد شهر اصفهان بازی را به سپاهان واگذار کرد .

 

به گزارش وارش اسپرت ، عصر امروز تیم فوتبال داماش گیلان که در شش دیدار گذشته با سرمربیگری درخشان شکست نخورده بود با سه گل از میزبان خود سپاهان شکست سنگینی را متحمل شد .

محمدرضا خلعتبری در دقایق 50 و 83 و محرم نویدکیا در دقیقه 65 دیدار گل های این بازی را برای سپاهانی ها به ثمر رساندند . حسن رودباریان از داماش گیلان تنها بازیکن میدان بود که با کارت زرد سید علی داور این دیدار جریمه شد، ضمن آنکه محمد مختاری نیز در دقیقه 2+90 توسط قاضی این دیدار از زمین مسابقه اخراج شد .

داماش گیلان علیرغم این شکست با 19 امتیاز و به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به پیکان در رده سیزدهم جدول رده بندی باقی ماند . داماش گیلان دوشنبه آینده و از ساعت 15:15 در آخرین هفته از نیم فصل اول لیگ برتر در استادیوم سردارجنگل رشت میزبان تیم استقلال صدرنشین خواهد بود .

 

آمار و گزارش کامل بازی در ادامه مطلب

ورزشگاه فولاد شهر اصفهان – تماشاگر:هزار نفر. هوا: آفتابی.ساعت 15:15

 

سپاهان اصفهان 3-0 داماش گیلان

گل ها : خلعتبری در دقایق 50 و 83 و نویدکیا در دقیقه 65 برای سپاهان

داور: مهدی سید علی – کمک داوران: فریمانی و عیوض محمدی.

کارت زرد: رودباریان دقیقه 51  از داماش گیلان

کارت قرمز : محمد مختاری دقیقه 2+90 از داماش گیلان

 

سپاهان اصفهان: محمد باقر صادقی،محمد علی احمدی،حسن جعفری،فرشید طالبی،قاسم ایرانژاد ( از دقیقه 56 جواهیر سوکای) ،امید ابراهیمی،محمد رضا خلعتبری،محرم نوید کیا (از دقیقه 80 امین جهان عالیان) ،آروین بولکو،حسین پاپی،محمد غلامی (رادمیر جالویچ از دقیقه 85 ).

سرمربی: زلاتکو کرانچار.

 

داماش گیلان : حسن رودباریان،هادی سهرابی،علی رضا نظیف کار،محمد مختاری،ابوالفضل حاجی زاده،حسین ابراهیمی،مسعود زارعی (محمد سیاه از دقیقه 58) ،محمد رضا مهدوی،امین متوسل زاده (افشین چاوشی از دقیقه 67 ) ،مصطفی حاجتی،علی رضا جهانبخش ( از دقیقه 63 بهنام افشه) .

سرمربی: حمید درخشان.

 

*دقایق حساس بازی

 

3 : در یک ضد حمله بازیکنان سپاهان صاحب یک موقعیت جدی می شوند . خلعتبری با حرکت انفرادی از جناح راست داماش نفوذ می کند و ضربه او به شکلی خطرناک توسط مدافعین داماش از روی خط دروازه جمع می شود .

 

30 : سانتر پاپی از جناح چپ به محمد غلامی در تیردوم و دهانه دروازه داماش می رسد اما ضربه سر او به خوبی توسط رودباریان راهی کرنر می شود تا دروازه داماش از یک خطر جدی نجات پیدا کند .

 

32 : اینبار پاس تو در غلامی در درون محوطه جریمه به نویدکیا او را در موقعیتی تک به تک با رودباریان قرار می دهد اما ضربه او با عکس العمل خوب رودباریان دفع می شود .

 

47 : شوت خلعتبری در محوطه جریمه و از موقعیتی مناسب را رودباریان باز هم هم با عکس العملی مناسب دفع می کند و در ادامه نیز شوت از راه دور سپاهانی ها توسط دروازه بان داماش راهی کرنر می شود .

 

54 : شوت متوسل زاده از داخل محوطه به شکلی خطرناک پس از برخورد به مدافع سپاهان از کنار دروازه با فاصله ای کم به کرنر می رود تا جدی ترین موقعیت داماش در این دقیقه از دست برود .

 

71 : سوکای با رودباریان تک به تک می شود اما ضربه او توسط رودباریان به خارج از محوطه جریمه فرستاده می شود . در ادامه شوت پاپی پس از اشتباه سیاه و برخورد توپ به سر او به تیرک عمودی دروازه داماش اصابت می کند .

 

79 : حرکت انفرادی محمد غلامی و دریبل چند بازیکن داماش او را در مقابل رودباریان قرار می دهد اما ضربه او به خوبی از سمت روباریان دفع می شود و در ادامه سوکای نیز نمی تواند این موقعیت سپاهان را تبدیل به گل کند .

 

90 : حسین ابراهیمی با حرکت زیبای پا به توپ از مدافعین سپاهان عبور می کند اما پاس او د دهانه دروازه خالی سپاهان توسط مدافعین این تیم دور می شود .

  

92 : جالویچ می رفت که با رودباریان تک به تک شود اما خطای محمد مختاری در پشت محوطه جریمه باعث می شود تا هم بازیکن سپاهان اخراج شود هم مختاری توسط داور با کارت قرمز مستقیم اخراج شود . در ادامه ضربه آزاد سپاهان توسط خلعتبری به شکلی خطرناک از کنار دروازه داماش به بیرون می رود .

 

*گل ها

سپاهان 1-0 داماش گیلان (50) : سانتر پاپی بر روی مرکز محوطه شش قدم به خلعتبری می رسد و ضربه قیچی برگردان وی به سمت چپ دروازه رودباریان تبدیل به نخستین گل سپاهان می شود .

 

سپاهان 2-0 داماش گیلان (65) : سانتر پاپی به محمد غلامی می رسد و او نیز با یک ضربه پشت پا ، پاس تو در را برای نویدکیا می فرستد و او نیز با یک شوت توپ دروازه داماش را برای بار دوم باز می کند .

 

سپاهان 3-0 داماش گیلان (83) : ضربه فنی خلعتبری به دور از دستان رودباریان به کنج دروازه داماش می رود .

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید