سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان از آمادگی تیمش برای دیدار مقابل شهرداری ماهشهر خبر داد.
به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، هادی طباطبایی در گفتگو با دی اسپورت، در خصوص صعود داماش گیلان به مرحله پایانی اظهارداشت: در مرحله نخست به واقع کار سختی در پیش داشتیم، چرا که تیم ما بسیار دیر شروع کرده بود اما با تلاش بازیکنان و کادر فنی موفق شدیم بازگشت خوبی به مسابقات داشته باشیم و در نهایت نیز به دور دوم صعود کنیم.

سرمربی داماش گیلان در خصوص قرعه کشی دور دوم مسابقات لیگ دو افزود: به عقیده من قدرت ها در دو گروه تقسیم شده اند و گروه نخست و گروه دوم تفاوت چندانی با هم ندارند چرا که هرتیمی موفق شده به مرحله دوم صعود کند در این مرحله به دنبال صعود به لیگ دسته اول می باشد.

وی ادامه داد: اینکه تیم ما در گروه دوم به مانند دور نخست با 3تیم دیگر مرحله نخست در یک گروه قرار گرفته ایم نکته خاصی نیست و این قرعه برای همه تیم ها وجود دارد که باعث شده این مرحله پایانی را نیز ادامه مرحله نخست بدانیم.

هادی طباطبایی در خصوص آمادگی تیمش برای مرحله پایانی گفت:بالاخره پس از مسجل شدن صعود به دور دوم به طور منظم تمرینات را پیگیری می کنیم و به دنبال مرتفع کردن نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت خود هستیم تا انشالله بتوانیم جواب انتظارات مردم خوب رشت را با صعود به لیگ یک بدهیم.

سرمربی داماش گیلان در مورد عدم موافقت هیات رئیسه فدراسیون فوتبال مبنی بر جذب بازیکن برای مرحله دوم گفت:به نظر من این تصمیم کار بسیار خوبی بود که هیات رئیسه انجام داد چرا که اگر باشگاه ها می توانستند در مرحله دوم بازیکن جذب کنند مقداری تیم هایی که از لحاظ مالی مشکل داشتند مانند تیم ما به مشکل بر میخوردند و در مقابل تیم های پولدار با جذب بازیکن برای مرحله دوم تقویت می شدند.البته به نظر من بهتر بود که فدراسیون و سازمان لیگ پیش از آغاز فصل تمام این موارد را تعیین می کردند که در این موقع حساس فصل تیم ها تکلیف خود را بدانند.

طباطبایی باتاکید بر انگیزه بالای بازیکنانش در مورد بازی آینده تیمش در مقابل شهرداری ماهشهر بیان نمود: بازیکنانم از انگیزه خوبی برخوردارند هرچند به خوبی می دانیم که تیم شهرداری ماهشهر تیم فنی و خوبی است اما ما در اولین قدم به دنبال کسب نتیجه ای خوب هستیم تا بتوانیم گام نخست را در مرحله پایانی محکم برداریم.

تیم فوتبال داماش گیلان در مرحله دوم مسابقات لیگ دو در گروه دوم با تیم های برق جدید فارس، شهرداری کاشان، شهرداری فومن، شهرداری ماهشهرو نفت امیدیه همگروه شده است و در اولین بازی خود باید 20اسفند در ماهشهربه مصاف شهرداری این شهر برود.