وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان: امید هرندی سرمربی تیم داماش گیلان پس از تساوی بدون گل تیم خود در برابر پارسه تهران در کنفرانس خبری پس از بازی و در جمع خبرنگاران با اشاره به از دست دادن ۱۴ بازیکن فصل گذشته داماش و آمار گلزنی پایین تیم خود گفت :  داماش تیم هجومی است و این عمل را در بازی های گذشته و همچنین در این بازی با کسب حداقل ۵ الی ۶ موقعیت گل به خوبی نشان داده ایم.

 

به گزارش وارش اسپرت به نقل از دیار میرزا، سرمربی داماش گیلان دلیل گل نکردن این موقعیت ها را نداشتن فوروارد تخصصی و استفاده کردن از بازیکنانی که پست اصلی آنها چیز دیگری است درپست فوروارد اعلام کرد و افزود : اگر بازیکنانمان تا نیم فصل به همین منوال همکاری کنند در تعطیلات ۴۰ روز نیم فصل این نقطه ضعف هم به امید خدا رفع خواهیم کرد.

وی با بیان این که اصولا در ارتباط با داوری سخنی بیان نمی کنم اظهار داشت : خواهشی که بنده از داوران محترم دارم این است که نگاه بیشتری به تیم داماش داشته باشند.

 

 *کادرفنی داماش، جنتلمن اند

 

سرمربی داماش در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی به عدم اعتراض کادرفنی داماش به داوران مسابقه گفت: به عقیده بنده کادر فنی داماش کادری جنتلمن است، زیرا داور کار خود را می کند و اعتراض کادر فنی به داور مسابقه عملی بیهوده به نظر می رسد و اگر ضعفی در کار داوران وجود دارد این وظیفه کمیته داوران است که ورود نماید و مشکل را حل کند و از خبرنگاران خواست که اجازه دهند کادر فنی به کار داوری ورود نکند و به وظایف خود بپردازد.

 

*خودم را بدهکار عابدینی می دانم

 

امید هرندی خود را بدهکار مدیر عامل باشگاه داماش گیلان خواند و گفت : نباید خوبی ها را فراموش کرد .بنده ۲بار سرمربی تیم داماش گیلان شده ام که هر دو مرتبه با حکم مهندس عابدینی رخ داده است و خود را از این لحاظ به آقای عابدینی بدهکار می دانم .

وی با اشاره به نظارت تیم توسط امیرعابدینی از دور اظهار داشت : به هواداران و خبرنگاران این اطمینان را خواهم داد که مدیرعامل داماش گیلان به زودی به شهر رشت و تیم داماش خواهد آمد .

وی همچنین از خروج بخشی از اموال بلوکه شده تیم داماش گیلان در آینده خیلی نزدیک خبر داد.

 

*هرگز کاری به افراد سیاسی ندارم و کار خودم را از طریق کار فنی ارائه می کنم

 

وی در ادامه وظیفه خود را تنها در چهار چوب مستطیل سبز دانست و گفت: بنده هرگز کاری به افراد سیاسی ندارم و کار خودم را از طریق کار فنی ارئه می کنم و اگر شخصی بنده را به عنوان سرمربی انتخاب می کند به دلایل مسایل فنی بوده و نه چیز دیگر ولی در تمام این ایام آقای عابدینی از داماش حمایت کرده و خواهد کرد.

 

*تشکیل اردوهای قبل از بازی داماش گیلان در خوابگاه

 

امید هرندی همچنین از تشکیل اردوهای قبل از بازی داماش گیلان در خوابگاه این تیم خبر داد و گفت : با توجه به مشکلات مالی به وجود آمده در تلاشیم که هزینه های باشگاه را به حداقل برسانیم و خود را شرمنده بازیکنان دانست.

 

*مرد چهارچوب زمین هستم/ اجازه دخالت به هیچ شخصی در امور فنی نمی دهم

 

وی در ادامه کنفرانس خبری خود را مرد روزهای سخت دانست و افزود :تیم داماش از لحاظ کلی یک تیم بسیار جوان است و برای این که این جوانان با یکدیگر بتوانند هماهنگ شوند زمان می برد و تنها ۳۰ روز است که بنده در کنار این بازیکنان هستم اما به مرور زمان وضعیت بسیار بهتر خواهد شد.

 

امید هرندی با اشاره به این که بنده نمی گذارم کسی در مسایل فنی تیم دخالت نماید گفت :من مرد چهارچوب زمین هستم و بیرون زمین به کسی کار ندارم و این اجازه را به هیچ کسی نمی دهم که در امور فنی تیم دخالت نماید.

وی در پایان به صعود تنها دو تیم از لیگ دسته یک به لیگ برتر اشاره نمود و اظهار داشت :هر تیمی که از لحاظ مالی وپشت صحنه قوی باشد می تواند به لیگ برتر صعود کند و بارها شاهد بوده ایم تیم هایی که به لیگ بالاتر صعود کرده محروم می شوند و به  لیگ پایین تر بر می گردند و باید پشت صحنه را هم حفظ نمود ولی متاسفانه این گونه کارها از دست من بر نمی آید و حرف های خود را در مستطیل سبز می گویم.