اگر قرار است تیم داماش و در دور برگشت موفق عمل نماید باید مشکل مالی تیم داماش حل شود زیرا از امروز تمرینات تیم داماش تعطیل است و شروع نخواهیم کرد تا ببینیم مسئولان استان چه فکری به تیم داماش گیلان می کند.

 

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان به نقل از دیار میرزا، امید هرندی سرمربی داماش گیلان پس از تساوی یک بر یک در مقابل سیاه جامگان مشهد در کنفرانس خبری پس از بازی درجمع خبرنگاران با بیان این که بنده هیچ گونه دخل و تصرفی در ارتباط با جذب بازیکن نداشته ام گفت: با میدان دادن به بازیکنان جوانی که حتی سابقه بازی در دسته سوم لیگ برتر هم نداشته اند توانستیم ابتدا فصل را با پیروزی پشت سر بگزاریم اما متاسفانه در ادامه روند مسابقات با دو مشکل داوری و مصدومیت مواجه شدیم. به صورتی که داوری های صورت گرفته برای داماش گیلان با کارشناسی های انجام شده در برنامه های مختلف هفت الی هشت امتیاز مسلم را از تیم داماش گیلان گرفت و با توجه با تمام کمبود های موجود از اول فصل با وجود خیل عظیم مصدومین مواجه شدیم و با این مشکلات و کاهش توان نمی شود تیمی را برد.

 

سرمربی تیم داماش گیلان افزود : اگر قراراست تیم داماش در دور برگشت موفق عمل نماید باید مشکل مالی تیم داماش حل شود. از امروز تمرینات تیم داماش تعطیل است و شروع نخواهیم کرد تا ببینیم مسئولان استان چه فکری به تیم داماش گیلان می کند.

 

وی با بیان اینکه بنده می دانم مردم و هوادارن از امید هرندی انتطار برد تیم داماش گیلان را دارند، گفت :وقتی ما در چهار ماه نتوانستیم۳۰درصد قرار داد ۶ میلیونی یک بازیکن را بپردازیم بنده چگونه باید از این بازیکن انتظار داشته باشم تا با تمام توان در زمین حضور یابد.

 

سرمربی داماش در ادامه کنفرانس خبری با اشاره براین که تا امروز هیچ یک از بازیکنان کم فروشی نکرده و با تمام توان به بازی خود می پردازند گفت : من دیگر نمی توانم و باید یه فکری به حال تیم داماش شود .  

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر این که مسئول اصلی تیم در حال حاضر چه کسی است تا به اوضاع به هم ریخته داماش سر و سامان دهد گفت :این تیم متعلق به داماش و مدیر عامل آن نیز مهندس امیر عابدینی است و اموالش در اختیار قوه قضاییه است و پولی که باید برای داماش گیلان هزینه شود در گاوصندوقی قرار دارد که کلید آن در دست قوه قضاییه است و متاسفانه تا به امروز تنها هزینه های جاری اولیه تیم پرداخت شده است .

 

امید هرندی با بیان اینکه حدود چهار،پنج بازیکن با بنده صحبت کرده که پیشنهاداتی از سایر تیم ها دارند و تنها به خاطرتیم داماش گیلان و مردم شهر رشت در این تیم حضور دارند افزود :بازیکنان داماش بازیکنانی بسیار متعصب و باغیرت هستند و عرق به شهر دارند ولی این عرق هم حدی دارد و وقتی ما نتوانیم پول آنها را بدهیم و نیاز او را تامین کنیم بازیکنان نیز از این تیم جدا می شود.

 

وی با اشاره به این که چه در زمانی که در لیگ برتر بوده و چه اکنون که در دسته یک سرمربی گری تیم داماش را بر عهده دارم یک ریال هم از این تیم پول نگرفته ام افزود: من انتظاری هم ندارم که پولی از داماش دریافت نمایم ولی این انتظار را دارم تا به بازیکنان تیمم پول بدهند.

سرمربی تیم داماش گیلان در پایان گفت: جمع قرارداد ۲۵ بازیکن داماش گیلان در دسته یک کشور را یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است در صورتی که بازیکن در لیگ برتر وجود دارد که قرار داد وی ۱ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان است آنوقت ادعا می کنند که فوتبالیست ها پول های میلیاردی دریافت می نمایند و باید به این فوتبالیست رسید و یا آنها را زده کرد.