امید هرندی با بیان این که صلاح نیست دیگر در این تیم بمانم تصریح کرد :بنده پس از بازی با شهرداری تبریز استعفای خود را تقدیم باشگاه کرده بودم ولی موافقت نشد و بنده را به تیم برگرداندند. ولی اکنون از آن جایی که مردم این احساس را می کنند که تیم نیاز به تغییر و تحول دارد بنده هم قبول میکنم و این زمان را بهترین موقعیت برای ترک داماش می دانم و به عشق همین هوادار دیگر در تمرین شرکت نمی کنم.

 

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان به نقل از دیار میرزا، امید هرندی در ارتباط با حواشی به وجود آمده در دیدار تیم های داماش گیلان وفولاد یزد گفت :ما انتظار به وجود آمدن چنین حواشی را به دلیل مشکلات عدیده وعدم کمک وتوجه از سوی مراجع مختلف به داماش داشتیم .شما فکر می کنید بنده سر الکس فرگوسن یا خوزه مورینیو هستم ،آن ها هم نمی توانند با این تیم و این مشکلات نتیجه بگیرند.

 

وی با بیان این که تماشاچیان داماش مالک واقعی باشگاه هستند افزود :بنده به تماشاگران حق می دهم زیرا مربی و فوتبالیست پول می گیرد و می آید کارمی کند ولی تماشاچی بلیط می خرد و به استادیوم می آید و مسابقه را تماشا می کند. اما بنده جزء مربیانی به شمار می آیم که تاکنون هزار تومان هم پول نگرفته ام و به عشق همین تماشاچی ها آمدم تا کمکی به تیم شهرم کرده باشم و اکنون بنا بر هر دلیلی نشد و متاسفانه عده ای از تماشاگران شرایط داماش را با وجود مشکلات موجود درک نمی کنند که البته بنده حق را هم به همان طرفداران می دهم زیرا آن ها به استادیوم می آیند که تیمشان نتیجه بگیرد.

 

سرمربی تیم داماش گیلان با تشکر از تمامی هواداران تیم داماش گیلان گفت :درود بر شرف یکایک این هوادران و بازیکنان تیم داماش که بدون هیچ گونه چشم داشتی به تمرینات خود ادامه داده و در مسابقات شرکت نمودند و مردانه جنگیدند در صورتی که هیچکس حمایت نکرد و چه کاری باید انجام می دادیم که تا کنون انجام نداده ایم .

وی مشکل داماش را حل شدنی دانست و افزود :تیم داماش گیلان مشکل فنی ندارد،کدام تیم توانسته به داماش ۳ گل بزند واقعا مقداری انصاف چیز خوبی است تیم داماش با لشکری از مصدومان در حال انجام مسابقات است و بنده با بازیکنان ذخیره به مصاف حریفان می روم.

 

امید هرندی با بیان این که صلاح نیست دیگر در این تیم بمانم تصریح کرد :بنده پس از بازی با شهرداری تبریز استعفای خود را تقدیم باشگاه کرده بودم ولی موافقت نشد و بنده را به تیم برگرداندند. ولی اکنون با توجه به این که طرفداران مالکان اصلی تیم داماش هستند و بنده هم به عشق همین طرفداران به داماش آمدم و از جهتی مردم این احساس را می کنند که تیم نیاز به تغییر و تحول دارد بنده هم قبول میکنم و این زمان را بهترین موقعیت برای ترک داماش می دانم و به عشق همین هوادار دیگر در تمرین شرکت نمی کنم.

 

سرمربی تیم داماش گیلان در پایان گفتگو افزود :هوادران احساس می کنند که مشکل اصلی داماش امید هرندی است در صورتی که همه می دانند مشکل داماش جای دیگری است ولی بنده و همکارانم زحمت و تلاش بسیاری برای این تیم انجام داده ایم.