دیار وارش: تامین هزینه های جاری این فصل داماش گیلان برای بسیاری در هاله ای از ابهام قرار دارد.
به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، فصل جاری از ابتدای آن برای داماش متفاوت از فصول گذشته بود. بحث پرحرف و حدیث واگذاری امتیاز لیگ یکی به هیات فوتبال گیلان و سپس اعلام انتقال مجدد آن به یکی از شرکت های زیرمجموعه هولدینگ امیرمنصور آریا (آهن و فولاد لوشان)، آن هم در واپسین روزهای پنجره نقل وانتقالات پیش از فصل تیم های لیگ یکی وقضیه ثبت باشگاهی جدید، تبدیل به چالش بزرگی شد که تا به امروز سوال های زیادی را به خود به همراه داشته است.  
 
چند روز قبل خبر نامه ای از هولدینگ امیرمنصور آریا را منتشر کردیم که طی آن وکیل هولدینگ آریا این مجموعه را از فعالیت های باشگاه شهرباران مبرا دانست و اعلام کرد در قبال این باشگاه هیچ مسئولیتی برعهده ندارند (کلیک کنید).
 

براساس همین خبر و ادعاهای برخی از همیشگی های فوتبال رشت، مبنی بر تامین هزینه های جاری باشگاه از جیب شخصی و البته عدم تنویر افکارعمومی از سوی باشگاه داماش باعث شد تا برای شفاف سازی این موضوع به تکاپو بیافتیم.
 
در یکی از این پرس و جوها باخبر شدیم که هزینه انتقال علیرضا جهانبخش از نایمخن به آلکمار به داماشی ها منتقل شده است که البته از رقم دقیق آن فعلا اطلاعی در دست نیست اما با توجه به رقم انتقال، می توان حدود یک و نیم میلیارد (شاید کمی بیشتر و شاید کمی کمتر) را پیش بینی کرد. لازم به ذکر است که خود علیرضا جهانبخش هم انتقال این پول به باشگاه داماش در حدود دو ماه پیش را تایید کرده است. در حاشیه این خبر اضافه کنیم که امروز نیز طی نامه ای از سوی فدراسیون اعلام شد که مبلغی در حدود 27 هزار دلار بابت از حضور جهانبخش در جام جهانی به داماش پرداخت خواهد شد.
طبق قراردادی خاص که امیرعابدینی در انتقال جهانبخش با مدیران نایمخن به توافق رسید، قرار بر این بود که پس از انتقال این بازیکن به تیمی دیگردرصد قابل توجهی از هزینه انتقال به باشگاه اولیه یعنی داماش پرداخت شود. 
 
در همین راستا از مدیریت محترم باشگاه داماش گیلان انتظار شفاف سازیدر خصوص  این موضوع برای هواداران دلسوز این تیم را داریم.

 
 
 
 
 
 
 
علیرضا جهانبخش، داماش، امیر عابدینی، وارش اسپرت، دیار وارش، سایت داماش ، داماش گیلان،