زنی دورگه مانند شوهرش اما با اصلیتی الجزایری-فرانسوی که حدود 3 سال است با هم ازدواج کرده اند و ما حصل این ازدواج نیز جبرائیل کوچک است.

وقتی به سراغ آبلا رفتیم در مقابل پیشنهاد مصاحبه کمی دلهره می گیرد اما با وساطت کبه می پذیرد که گفتگو کند با او از کشورش و زندگی خانوادگی اش صحبت می کنیم و از شهر رشت و برخوردی که مردم این شهر در قبال او دارند. اواز زندگی در رشت راضی است و از برخورد مردم رشت با خود و خانواده اش خرسند است .

 

متن گفتگوی یکی از اعضای کانون بانوان هواداران باشگاه داماش گیلان با آبلا بیساتی همسر بوباکارکبه را در ادامه مطلب خواهید خواند…

 

 

آبلا در ابتدا می گوید: از برخورد مردم شهر رشت با من و جبرئیل بسیار ممنونم . مخصوصا اهالی محل که به من بسیار لطف دارند و جبرئیل مورد محبت آنها قرار دارد و همه جبرائیل را دوست دارند.

وقتی از او می پرسیم جیرائیل را چرا به مهد کودک نمی فرستی؟ می گوید: دوست دارم بفرستم اما هنوز شرایطش جور نشده البته در ساختمان باشگاه که ما مستقریم نیز جبرائیل شرایط خوبی دارد همه را می بیند وبا همه دوست است و همه او را دوست دارند صبحها که دفتر باشگاه باز است جبرائیل مدام داخل قسمتهای اداری در حال بازی کردن است و به او خوش می گذرد.

وی در خصوص محل اقامتش در ساختمان باشگاه نیز گفت: اینجا همه چیز خوب است.

 

همسر کبه به آشپزی نیز علاقه دارد و می گوید: در همین جا اکثراً آشپزی می کنم چون گاهی غذاهای رستوران باشگاه را نمی توانیم بخوریم و مورد پسندمان نیست و غذاهای خودمان را درست می کنم خصوصا پاستا .کبه هم گوشت را خیلی دوست دارد بنابراین برایش زیاد درست می کنم .

آبلا در خصوص شهر رشت هم گفت: فرصت زیادی نداشتم تا شهر رشت واطرافش را بگردم اما نسبت به پاریس بسیار کوچکتر است ولی مردم بسیار مهربانی دارد.

وی تصریح کرد: دوست دارم نقاط دیدنی شهر رشت و گیلان را ببینم و امیدوارم کبه این فرصت برایش مهیا شود.
وی در مورد دوستانی که در شهر رشت داردگفت : چند بار به خانه متوسل زاده همبازی شوهرم به دعوت همسرش رفتیم چون آنها هم بچه کوچک دارند به جبرائیل هم خوش می گذرد . و با چند از خانمهای همین محل اقامت مان نیز دوست شده ام دوستان خوبی دارم.

 

آبلا زندگی با یک فوتبالیست را هیجان انگیز عنوان می کند و می گوید: زندگی خوبی داریم و من بسیار راضی هستم هر چند سختی های زیادی داد سفرهایی که برای مسابقات انجام می دهد و اردوهایی که می روند این نبودنها کمی آزار دهنده است اما بهر حال من اینها را می دانستم .

همچنین سفر به کشورهای مختلف کمی بخاطر دور بودن از خانواده اذیتم می کند اما بهرحال با فرهنگها واقوام مختلف آشنا می شوم.
از وی که هنر مورد علاقه اش آرایشگری و چهره آرایی است پرسیدم نظرش در مورد مدل موی کبه و جبراییل چیست ؟ با خنده پاسخ داد که خودم موهای آنها را کوتاه میکنم.

وی درخصوص بازیهای داماش گفت: مسابقاتی را که کبه در آن بازی می کند را می بینم فکر نمی کردم اینقدر جمعیت برای بازیهای داماش بیایند . خیلی متعجب شدم.

آبلا که بر عکس شوهرش اصلا فارسی یاد نگرفته می گوید: در خانواده ام کسی اهل ورزش به صورت حرفه ای نبود بنابراین از ابتدا هیچ تصوری در زمینه سختیهای ورزش و زندگی حرفه ای ورزشی نداشتم.

وی در پایان گفتگویش ابراز امیدواری کرد تا شرایطی فراهم شود که اعضای خانواده اش نیز برای سفر به رشت بیایند.

 

منبع : کانون بانوان هوادار باشگاه داماش گیلان

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید