وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان: در حالی که بسیاری از تیم های لیگ برتری و دسته اولی در حال تکمیل کادر فنی و بازیکنان خود برای فصل آتی هستند، با گذشت حدود 8 هفته از پایان رقابت های لیگ برتر، باشگاه داماش همچنان در وضعیتی نامعلوم و بلاتکلیف به تماشای نقل و انتقالات دیگر تیم ها مشغول است.

البته در این بین علی سراوانی مدیر روابط عمومی و رسانه باشگاه ضمن اعلام اینکه از 18 خرداد تمرینات آغاز می شود، لیستی از بازیکنان مورد نیاز داماش از بین کسانی که فصل گذشته را در داماش توپ زده اند ارائه داد اما از همین لیست نیز هستند کسانی که در آستانه جدایی قراردارند.

 

این روزها حرف های زیادی در قالب شایعه یا خبر از طریق منابع مختلف در مورد تعدادی از بازیکنان داماش گیلان شنیده می شود. در این مطلب سعی شد تا به طور کلی به احتمالات، اتفاقات و شایعات در خصوص تک تک بازیکنان داماش گیلان در فصل گذشته (تا لحظه نگارش این مطلب) بپردازیم.

 

به ادامه مطلب مراجعه فرمائید  

محمدرضا مهدوی: با مشکلاتی که بین او و امیر عابدینی بوجود آمد، ادامه همکاری کمی مشکل می نماید اما به هر حال نام او در لیست داماش هست! کاپیتان کهنه کار داماش گیلان گفته است، در صورتی در داماش می ماند که وضعیت باشگاه مشخص شود و مطالبات فصول گذشته اش نیز پرداخت شود.

 

میلاد فراهانی و حبیب دهقانی: دروازه بانان اول و دوم داماش گیلان در فصل گذشته ضمن پایان یافتن قراردادشان، در لیست فصل آینده داماش نبودند و این باشگاه پیشنهادی برای ادامه همکاری به آنها نداد. با توجه به عملکرد نه چندان مناسبشان در طول فصل، از معدود بازیکنانی هستند که اکثریت هواداران داماش از جدایی شان ناراحت نشدند. میلاد فراهانی با باشگاه صبای قم به توافق رسید و فصل آینده لیگ برتر را در این تیم حضور خواهد داشت.

 

محمد مختاری: سیم خاردارِ رشتی ها پس از چند سال حضور در داماش و پگاه، شاید فصل آینده را در تیمی دیگر توپ بزند! علی رغم اینکه در کمال تعجب نام او در لیست فصل آتی داماش اعلام نشد، اما همه منتظر بودند تا شاید با مشخص شدن وضعیت داماش او در تیم بماند؛ اما نه وضعیت داماش مشخص شد و نه کسی سراغش آمد تا خبری در خبرگزاری ها منتشر شود که وی با قراردادی یک ساله به تیم تبریزی گسترش فولاد پیوست. البته آخرین شنیده ها حکایت از این دارد که وی هنوز با تبریزی ها قراردادی را امضا نکرده است و به درخواست یکی از مربیان قرار است چند روز دیگر هم صبر کند.

 

ابوذر رحیمی: مدافع چپ سخت کوش وگرگانی داماش در چهارمین بازی نیم فصل دوم برابر فولاد مصدوم شد و تا انتهای فصل با این مصدومیت دست و پنجه نرم کرد. او در لیست فصل آتی داماش نبود و این هم او را ناراحت کرد و همه تعداد زیادی از هواداران که انتظار داشتند نام او هم به همراه مختاری در لیست باشد. با توجه به مصاحبه هایی که انجام داد، بعید است که حتی در صورت سامان گرفتن داماش دیگر او را در این تیم ببینیم. به هر حال او علی رغم مصدومیتش بدون تیم نمی ماند و به احتمال بسیار فصل آینده را هم در لیگ برتر توپ خواهد زد.

 

علیرضا نظیف کار: از ابتدای فوتبالش به غیر از یک سال در داماش و پگاه توپ زد، اما شرایط فصلی که گذشت برای او و هواداران به نحوی پیش رفت که سال آینده را در تیم دیگر توپ می زند. شایعات از احتمال حضورش در یکی از تیم های پایتخت یا یکی از تیم های اهوازی خبر می دهد.

 

مرتضی ابراهیمی: مدافع کهنه کار داماش در طول فصل خیلی آرام آرام کنار رفت! اینکه او فصل آینده در چه تیمی توپ می زند و اینکه آیا اصلا به فوتبالش ادامه میدهد را نمیدانیم، اما به هر حال بودنش در داماش بعید است.

 

محمد سیاه: شایعات از مذاکرات او با دو تیم جنوبی و یک تیم تازه به لیگ برتر آمده حکایت دارد اما اگر شرایط داماش کمی مشخص تر باشد به نظر او همچون سالیان گذشته با داماش ادامه می دهد.

 

مصطفی حاجتی: هافبک بومی و کهنه کار داماش پس از سال ها بازی در داماش وپگاه در لیست اعلامی داماش نبود! شنیده ها حاکیست اگر سپیدرود به لیگ یک بیاید، احتمالا او باز هم از رشت خارج نمی شود و در تیم دیگر شهر باران توپ خواهد زد.

 

هادی محمدی و مسعود حسن زاده: مدافع و مهاجم فصل گذشته داماش علی رغم اینکه نامشان در لیست فصل آینده بود، اما با چند پیشنهاد لیگ برتری مناسب از جمله استقلال و ذوب آهن، پدیده و… رو به رو شده اند. شنیده ها حاکیست این دو با استقلال تهران به توافقاتی رسیده اند و بعید است در صورت پرداخت رقم رضایت نامه شان باشگاه مخالفتی با حضورشان در این تیم تهرانی داشته باشد.

 

هادی سهرابی: شنیده ها از پیشنهاد همکاری دو باشگاه لیگ برتری با او حکایت دارد اما در صورت مشخص شدن وضعیت باشگاه و پیشنهاد مناسب، مطمئنا او از رشت دل نمی کند و در داماش به فوتبالش ادامه می دهد.

 

ابوالفضل حاجی زاده، رسول سروش نیا، رضا الماسخاله: فعلا که هم باشگاه و هم خودشان دوست دارند با هم همکاری داشته باشند.

 

رضا کاردوست: با استقلال خوزستان به توافقاتی دست پیدا کرده است اما به درخواست نظرمحمدی فعلا مذاکرات نهایی و امضای قرارداد را به تعویق انداخته بلکه وضعیت داماش طی روزهای آینده مشخص شود. به هر حال اگر اوضاع داماش همچنان مبهم باقی بماند، او را هم باید رفتنی دانست.

 

امین متوسل زاده: مهاجم شیرازی سال گذشته داماش، فصل آتی را در این تیم سپری نمی کند. برخی منابع از توافقات اولیه وی با صبا قم خبر می دهند.

 

روح الله سیف الهی: هافبک مهاجم جوان داماش گیلان خیلی زود توانست خود را به اثبات برساند و از همان هفته اول در ترکیب داماش قرار گرفت. باشگاه داماش به دلیل اینکه با او قرارداد دارد،نام وی را در لیست فصل آینده خود اعلام کرده؛ اما با توجه به پیشنهاداتش شاید اگر رقم خوبی برای رضایت نامه اش پرداخت شود، او نیز به یک تیم لیگ برتری دیگر برود.

 

بهنام لایقی فر: دروازه بان 23 سال داماش در چند بازی آخر فصل به میدان آمد و نمایش خوبی را از خود بر جای گذاشت و همین مسئله باعث شد تا داماش خواهان ادامه همکاری با او باشد. بهنام در تلاش است تا مشکل سربازی اش را برطرف کند و فصل بعد را هم در داماش بماند.

 

سامان فرزام پور (مدافع-بومی) ، سعید مرتضوی (مهاجم-بومی) ، سعید قدمی (هافبک) ، مهیار نوری (مدافع-بومی) ،حمید خدابنده لو (هافبک) ، مازیار متقی (مهاجم-بومی) ، امیر محمد مظلوم(مهاجم-بومی) ، میلاد پورقلی (دروازه بان-بومی) ، محمد دادرسی (هافبک-بومی) : بازیکنان سهمیه زیر 23 و 21 داماش گیلان هستند که برای فصل آتی نیز با تیم قرارداد دارند. البته یکی دو تا از آنها پیشنهاداتی از تیم های لیگ برتری دارند اما خیلی بعید است که رقمی پرداخت شود که باشگاه داماش به آن ها رضایت نامه بدهد. به نظر می رسد به همه آنها در فصل آتی لیگ یک فرصت خواهد رسید تا عیارشان را نشان بدهند.