وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : جمعی از هواداران داماش با حضور در استادیوم شهید دکتر عضدی رشت از حضور درخشان در تمرین جلوگیری کردند .

 

به گزارش وارش اسپرت در حالی که قرار بود طبق برنامه اعلامی عصر امروز (یکشنبه) تمرین ریکاوری داماش برگزار شود، حدود 200 هوادار معترض داماش با حضور در استادیوم عضدی ، پس از گفتگو با درخشان از وی خواستند تا داماش را ترک کند .

برگزاری تمرین ریکاوری نیز که تحت تاثیر این اتفاق و عدم پرداخت های مالی قرار گرفته بود، منتفی شد و بازیکنان پس از 30 دقیقه محل برگزاری تمرین را ترک کردند . پس از این اتفاق که به دنبال اعتراض تماشاگران داماش مبنی بر برکناری حمید درخشان صورت گرفت، امیر عابدینی اعلام کرد حمید درخشان سرمربی، محمد مومنی و دارکو دراژیچ دستیاران وی و علی احمدی سراوانی مدیر رسانه‌ای تیم، تا بررسی وضعیت‌شان حق حضور در تمرینات گروهی را ندارند.

همچنین مدیرعامل باشگاه داماش گیلان اعلام کرد تمرینات آماده‌سازی این تیم در روزهای آینده زیر نظر افشین ناظمی و عبدالله مرغوب اداره و پیگیری خواهد شد.  در همین خصوص شنیده ها حاکیست مدیرعامل داماش فردا به رشت خواهد آمد .

 

به ادامه مطلب مراجعه فرمائید

 

 

 

 

برخی از هواداران معترض که به کنار زمین رفتند

 

 

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید