وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : تا می خواهید بنویسید و مصاحبه کنید، هوچی گری بر پایه هیچ که پوشش دهنده ی رفتار عصر حجری تان نیست آقایان!

یک روز پس از بیانیه و مطلب مضحک بادمجان دور قاب چینان باشگاه ملوان، مدیرعامل فرهنگی این باشگاه فوق فرهنگی چند خطی نوشته و برپایه یک عکس که در این مطلب پیوست شده داستانی ساخته و اشک تمساح می ریزد که وا مصیبتا ببینید چه کردند با سیروس ما ! 

 

همانطور که مشاهده می کنید مشخصا عکس فوق نشان دهنده پائین کشیدن تندیس سیروس قایقران نیست و از شکل قراردادن دست ها مشخص است که هواداران داماش گیلان با نهایت احترام این تندیس را بر روی پایه خود قرار می دهند، اما از آقایانی که از یک عکس داستانی دروغین می سازند و آن را پیراهن عثمان می کنند تا بر بی فرهنگی عریان هوادارانشان سرپوش نهند باید پرسید: اگر هواداران داماش تندیس سیروس را پایین کشیده اند پس چرا با توجه به ارتفاع هیچ آسیبی به تندیس وارد نیامده؟! اگر بی احترامی در کار بوده چرا به چنین شکلی آن را در سرجای خود قرار می دهند و هیچ کس هم از این عمل جلوگیری نمی کند و تمام دست ها به کمک آمده اند؟! اصلا به گزارش چه شخص و شاهدی استناد شده و به کدام عکس و فیلمی چنین ادعایی مطرح می شود؟!

 

متن کامل در ادامه مطلب

اما ماجرا چیست؟! دقایقی پس از دیدار داربی پنجشنبه شب چند هوادار نوجوان داماش به قصد گرفتن عکس با تندیس سیروس قایقران به علت کمبود نور محوطه این تندیس را بر میدارند تا با آن عکس بگیرند اما سایر هواداران به جهت اینکه مشکلی برای تندیس پیش نیاید بلافاصله از آنان می خواهند تا تندیس را به جایگاه اصلی آن برگردانند و در کنار این جایگاه عکس هایشان را بگیرند. جالب آنکه برخلاف ادعای هوچی گران هیچ نیرویی از یگان ویژه در اطراف محل حضور هواداران داماش و تندیس حاضر نبوده اند تا به قول آقایان در این ماجرای ساختگی دخالتی داشته باشند بلکه عوامل امنیتی در خارج و سمتی دیگر از استادیوم حضور داشتند . با یک تحقیق سطحی از عوامل امنیت مسابقه براحتی می توان صحت یا کذب بودن مسئله را روشن کرد!

 

از یک عکس بدون هیچ مدرک و شاهدی یک ماجرای ساختگی ساختید و خواستید بر رفتار عصر حجری هواداران باشگاه فوق فرهنگی تان سرپوش بگذارید. جالب تر آنکه خواستار عذرخواهی هم می شوید…!! واقعا که لقب دلقک برازنده تان است!
راستی شما چه می کنید با این فحاشی های رنگارنگ تان در شب پس از لیالی قدر و در ماه مبارک رمضان؟ شب هایی که باید برای استغفار و دعا به درگاه خداوند متعال سرکنید و طلب مغفرت کنید را با فحاشی پی در پی به ناموس هم استانی سرکردید… فوتبال را با میدان جنگ های قبلیه ای اشتباه گرفتید و به اتوبوس هواداران و بازیکنان داماش شهر باران حمله کردید و شیشه شکستید و سر و دست… شما چه می کنید با این ماجراها که عکس و فیلم و مدارکش هم موجود است؟!

سیروس یک بازیکن بزرگ فوتبال گیلان و ایران بود و البته او هم پس از مرگش تبدیل به اسطوره شد که میدانیم قبل آن چه کردید با او، اما بگویید با توهین و فحاشی سال گذشته تان به میرزا کوچک خان بزرگ، اسطوره آزادگی مردم گیلان در برابر سلطه شاهنشاهی چه خواهید کرد؟! این یکی را که خودتان هم در جلسه مشترک لیدرها اعتراف کردید و گفتید بنر میرزا باعث تحریک تماشاگرانمان می شود!!

 

امیدواریم نیروهای امنیتی و انضباطی با اشاعه دهندگان بی فرهنگی و کسانی که به این امر کمک می کنند برخورد لازم را داشته باشد چرا که توسعه دهندگان این ماجرا خود به صفحاتی در سایت های اجتماعی که دائما به مردم شریف کلانشهر رشت توهین می کنند استناد کرده و می کنند . صفحاتی که هیچ روزی نیست که در آن توهینی به مردم رشت نشود و جالب آنکه گردانندگان این صفحات نیز از عوامل هوچی گران هستند .

 

 

منبع: وارش اسپرت-تارنمای هواداران داماش گیلان

www.varesh-sport.com

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید