دیار وارش: تارنمای هواداران داماش گیلان در رده نخست پربازدیدترین سایت های ورزشی گیلان قرار دارد.
به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، طی آماری که وبسایت معتبر و بین المللی الکسا منتشر می کند، وارش اسپرت در بین 14 سایت ورزشی گیلان در بالاترین رتبه قرار گرفته است.
 
وارش اسپرت پس از 5 سال فعالیت در شهریور 94 تحت عنوان دیار وارش از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز رسمی فعالیت گرفت و در حال حاضر نیز تنها سایت ورزشی استان گیلان است که دارای پروانه فعالیت می باشد.
پس از وارش اسپرت با فاصله ای قابل توجه وبسایت های ملوان کلاب و سایت رسمی باشگاه سپیدرود در رده های بعدی قرار دارند.
 

سایت هیات فوتبال استان گیلان، سایت رسمی باشگاه ملوان، سایت فوتبال جوانان گیلان، ملوان فنز، اف سی داماش، خزر اسپورت، ملوان آی آر، سپیدنیوز، سایت باشگاه داماش، ملوانی و رودسپید دیگر سایت های ورزشی استان مورد بررسی هستند که به ترتیب در رده های چهارم تا چهاردهم این رده بندی قرار دارند.
نکته قابل توجه اینکه از رده ششم به بعد این رده بندی، سایر وبسایت ها با فاصله بسیار زیاد رتبه های بالای یک میلیون را دارا می باشند!
نتایج این بررسی در آخرین روز سال 1394 صورت گرفته است. وبسایت معتبر الکسا با آنالیز حدود 30 میلیون وبسایت در دنیا طی بازه های زمانی کوتاه نسبت به رتبه بندی آن ها اقدام می نماید.
 
لازم می دانیم در آغازین روزهای سال 1395 از اسپانسرهای وارش اسپرت –تارنمای هواداران داماش گیلان به خصوص فروشگاه ورزشی وارش اسپرت با مدیریت رضا عباس زاده واقع در خیابان معلم رشت و گیلان مشعل نمایندگی انحصاری ایران رادیاتور و تراست به مدیریت وحید اکبری واقع در جنب روگذر نیایش (گاز) که طی سه سال اخیر همواره حامی وبسایت بوده اند و همچنین نمایندگی آل اشپورت به مدیریت مجتبی پوربخش واقع در مجتمع تجاری گلسار، تشکر بسیار ویژه ای داشته باشیم.