داماش همچون دیدار رفت در آمل شروعی خوبی را در میان تشویق هواداران خودی داشت و این شروع خوب و روند امتیازات باز هم تنها تا اواسط گیم اول ادامه داشت و این تیم کاله بود که در ادامه توانست روند امتیاز گیری را از آن خود کند.هر چند در امتیازات نهایی باز هم داماش توانست روندخوبی را در پیش بگیرد اما در نهایت این گیم را با نتیجه 29 بر 27 واگذار کرد.

 

گیم دوم بازی را میتوان کاملا به نام کاله خواند چرا که از همان ابتدا و با 5 امتیاز پی در پی تکلیفش را در این گیم مشخص کرد و در نهایت با اختلافی فاحش با نتیجه 25 بر 15 این گیم را به سود خود پایان داد.

هر چند تماشاگران امیدهای خود را با بازی ضعیف داماش در گیم دوم کاملا از دست رفته میدیدند اما سرویس های خوب حمزه زرینی و اسپک های تماشایی احمد بابایی بار دیگر امید را در میان هواداران داماش زنده کردند تا با تشویق های پیاپی خود عرصه را بیشتر بر کاله تنگ کنند، تا جایی که داماش در ابتدای این گیم 8 بر3 از کاله پیش افتاد. در اواسط این گیم بود که کاله سعی داشت که این اختلاف را جبران کند اما در نهایت این گیم با نتیجه 25 بر 23 از آن داماش شد.

 

در گیم چهارم شور هواداران داماش بیشتر بر روی بازیکنان تاثیر گذاشت. این گیم با شروع طوفانی داماش همراه بود تا بدانجا که 11 بر 5 از کاله پیش افتادند اما گویا این امتیاز برای داماش چندان خوش یمن نبود؛ چرا که پس از آن، امتیازات بودند که یکی پس از دیگری به حساب کاله آمل واریز میشدند تا دو تیم در امتیاز یازده برابر شوند و در ادامه و پس از وقت استراحت فنی دوم نیز داماش هرگز نتوانست بازی خوبی را از خود نشان دهد تا این گیم نیز با حساب 25 بر 22 به سود کاله پایان پذیرد تا با این نتیجه کاله به مرحله نیمه نهایی صعود کند و داماش گیلان نیز برای کسب رتبه های پنجم تا ششم در اولین گام در روز یکشنبه 28 فروردین میزبان تیم هیئت ارومیه باشد.

 

حواشی این مسابقه را در ادامه مطلب مشاهده فرمائید…

 

*تعدادی انگشت شمار از مازنی ها در جایگاه مخصوص میهمان قرار گرفتند که هرگز شعار خاصی از آنها شنیده نمیشد و تنها بعد از برخی از امتیازات با دست تشویق میکردند. این روند باعث شد تنشی خاص مابین هواداران دو تیم صورت نگیرد.

 

*نیروی انتظامی با تدابیری خاص مثل همیشه در چند مرحله از تماشاگران بازرسی بدنی به عمل می آورد که امیدوریم این روندی که نیروی انتظامی در رشت در پیش گرفته در سایر شهرستانها اعمال کند!

 

*در لحظاتی از مسابقه تماشاگران با هو کردن داوران ، اعتراض خود را به برخی از تصمیمات آنها اعلام میکردند.

 

*بزرگترین غایب این مسابقه باز هم محمد محمدکاظم بود و اینبار هم مصدومیت!

 

*در گیم دوم این مسابقه که داماش بازی کاملا ضعیفی را از خود نشان داده بود تماشاگران شروع به تشویق مرتضی شیاری بازیکن بومی داماش در فصل گذشته کردند و با یادآوری حرکت سال گذشته وی در حمایت از هواداران رشتی از وی قدردانی کردند.

 

*نظری افشار را میتوان سوژه اصلی هواداران داماش دانست، البته هرگز به وی فحاشی نشد اما علیرضا نادی و سعید معروف به سمت تماشاگران آمدند و با حرکات دست از آنها خواستند تا کمتر به این مسائل پرداخته شود.

 

*با توجه به گرمای ناگهانی یکی دو روز اخیر در رشت و عدم تهویه مناسب سالن با توجه به التهاب موجود در بین هواداران ، تماشاگران اقدام به باز کردن چند پنجره کردند که ناظر مسابقه از مسئول بلندگوی سالن خواست تا این قضیه را به تماشاگران متذکر شود که نور باعث به هم ریختن بازی خواهد شد که این اعلام مصادف بود با اعتراض تماشاگران اما در نهایت این قضیه حل شد.