بسیاری از روزنامه ها و خبرگزاری ها قرارداد او با داماش را بسته بودند و حتی دستیاران و بازیکنان مدنظرش را هم اعلام کرده بودند اما حالا حرف از نیامدنش است و خودش هم این مسئله را تائید میکند. " من 5-6 جلسه با مسئولان داماش مذاکره کرده ام اما با این وجود فکر میکنم مذاکراتمان به بن بست خورده است . به هر حال من ناراحت نیستم، چرا که 30 سال تجربه این شرایط را دارم".

با اینکه خیلی ها قضایای مالی را دلیل عدم توافق داماش و کارخانه میدانند اما خودش در اینباره میگوید :" خودم هم نمیدانم چرا داماشی ها قبول نکردند،  فکر نمیکنم هم قضیه مالی باشد چون من هیچ وقت مدعی پول نشده ام "

 

مهندس عابدینی در برهه ای تلویحا گفت شاید داماش در فصل آینده لیگ والیبال شرکت نکند اما پس از مذاکره با کارخانه گفت: " مذاکره با کارخانه به من آرامش داد و به والیبال امیدوار شدم " . خیلی ها با وجود آنکه اکثر منابع خبری از عدم حضور کارخانه در داماش خبر دادند هنوز وی را از گزینه های مدیرعامل داماش میدانند.

از دیگر گزینه ها برای سرمربیگری تیم والیبال داماش می توان به علیرضا معمری اشاره میشود و البته فرید آخوندزاده… وقتی کاشانی ها به مصطفی شجاعی برای این فصل اعتماد کردند شاید او هم بتواند به عنوان سرمربی انتخاب شود. البته در اینصورت باید یک تمرین دهنده خوب هم در کنار وی حضور داشته باشد با این وجود خود آخوندزاده که دو سال را در کنار حسین معدنی به عنوان دستیار حضور داشته ، مذاکره با مهندس عابدینی را رد میکند و میگوید : " عابدینی از من خواست تا برایش لیستی از بازیکنان مدنظر خودم را تهیه کنم، من هم لیست را به او دادم، همین! من در رشت کسوت دارم و برای تیم داماش مشاوره میدهم "

 

البته مسلما او بدش نمی آید پس از سالها بازی برای تیم شهرش ،این بار در لیگ سرمربی باشد : "اگر به من پیشنهاد بدهند، صددرصد قبول مى کنم،چرا که نه؟! من سالیان سال بازیکن تیم ملى بوده ام و دو سالى هم مربى تیم داماش. این شایستگى را دارم تا یکى از کاندیداهاى سرمربیگرى باشم. البته باز هم به نظر عابدینى مدیرعامل باشگاه بستگى دارد اما شجاعى سرمربى باریج اسانس کاشان را ببینید، پیمان اکبرى سرمربى پیکان و فرهاد نفرزاده همه آنها امسال براى اولین بار سرمربیگرى را تجربه کردند. بالاخره هرکس باید از جایى شروع کند. من هم مى توانم. من از باشگاه مى خواهم این فرصت را به من بدهد تا خودم را نشان دهم. من که هم براى تیم ملى کشورم زحمت کشیدم و هم براى استان"

 

برای مطالعه متن کامل …

 

 

در این بین مهندس عابدینی فعلا ترجیح میدهد بازیکنان تیمش را خودش انتخاب کند و میگوید " الان انتخاب مربی برایم مهم نیست. مهمتر از آن انتخاب بازیکن است.خودم هم بازیکنان تیم را انتخاب می کنم اصلاً هم کار سختی نیست چراکه وقتی از مربیان خواستم تا لیست بازیکنان مدنظرشان را بدهند، همه لیست مشترکی دادند. این نشان می دهد که بازیکن نتیجه می گیرد و مربیان تأثیر زیادی ندارند!" همچنین او در مورد لیست کاندیداهای مربیگری والیبال داماش میگوید : " من چند گزینه برای دارم .یکی از آنها هم مربی ایرانی است که مقیم خارج است. با این حال او هم باید به ایران بیاید و درباره کار و شرایط با او صحبت کنیم."

 

این روزها در خصوص جذب بازیکنان جدید تیم والیبال داماش نیز اخبار جالبی به گوش میرسد. پس از آنکه تیم پیکان تهران به دلیل عدم توافق مالی با سه بازیکن ستاره خود به نامهای آرش کشاورزی ، محمد موسوی عراقی و مجتبی شبان از عدم بستن قرارداد با این بازیکنان خبر داده به نظر می رسد که داماش نیز به صورت ضمنی در حال توافق با این بازیکنان است تا اگر چند ستاره از تیم جدا میشوند باز هم بازیکنان سطح بالا به تیم اضافه شوند. البته به نظر می رسد که داماش امسال از بازیکنان بومی دو فصل قبل خود،نیز استفاده کند.

 

 

 

 

 

 

 

برگرفته از اخبار امروز و الهام از خبرورزشی