تیم مردان وارنا شهر باران رشت، در دومین بازی مرحله نهایی لیگ دو والیبال باشگاه های کشور برابر حریف خود شکست خورد.
به گزارش وارش اسپرت – پایگاه خبری و تحلیلی ورزش گیلان، روز دوم مرحله نهایی رقابت های لیگ دو والیبال باشگاه های کشور نیز به میزبانی شهر گرگان برگزار شد و طی آن بلند قامتان وارنا شهر باران رشت که در گروه دوم این مسابقات قرار دارد، در دومین دیدار خود در این مرحله نیز با نتیجه سه بر دو برابر برکه خنج فارس شکست خورد.
وارنا شهر باران رشت که روز گذشته نیز برابر نماینده ماکو با همین نتیجه شکست خورده بود، به ترتیب در ست های دوم و سوم این دیدار نفس گیر با نتایج 25 بر 23 و 25 بر 22 به برتری دست یافت و ست های اول، چهارم و پنجم این ماراتن را با نتایج 25 بر 18، 35 بر 33 و 15 بر 10 به حریف خود از استان فارس واگذار کرد.
وارنا در سومین بازی خود در این دور از مسابقات از ساعت 16 یکشنبه 12 اسفند برابر هفت خوان شاهرود قرار می گیرد. لازم به ذکر است با توجه به مرحله پلی آف در روز چهارم مسابقات، هر چهار تیم گروه با پیروزی در بازی پلی آف شانس صعود خواهند داشت.  
مرحله نهایی رقابت های لیگ دو والیبال مردان باشگاه های کشور در دو گروه چهار تیمی طی روزهای 10 الی 15 اسفند برگزار می شود. پس از پایان مرحله گروهی، تیم های اول تا چهارم هر گروه به صورت ضربدری با گروه مقابل دیدارهای پلی آف را برگزار می کنند و سپس مرحله نیمه نهایی و فینال در روزهای 14 و 15 اسفند برگزار خواهد شد.

 

گروه بندی مرحله نهایی لیگ دو والیبال مردان کشور به این شرح است:

گروه اول : پاس گرگان – شهدای سوادکوه – گلین قیه مرند – زاگرس پوش بروجرد

گروه دوم : هفت خان شاهرود – وارنا شهر باران رشت – مقاومت منطقه آزاد ماکو – برکه خنج