تیم والیبال مردان وارنا شهر باران رشت، با پیروزی در دور پلی آف مرحله یک چهارم نهایی لیگ دو و صعود به نیمه نهایی، تنها یک گام تا صعود به لیگ یک فاصله دارد.  

به گزارش وارش اسپرت – پایگاه خبری و تحلیلی ورزش گیلان، مسابقات روز چهارم مرحله نهایی رقابت های لیگ دو والیبال باشگاه های کشور که به میزبانی شهر گرگان برگزار می شود انجام شد و طی آن بلند قامتان وارنا شهر باران رشت در مرحله پلی آف یک چهارم نهایی این رقابت ها، توانستند شهدای سوادکوه را با نتیجه قاطع سه بر صفر شکست داده و به جمع چهار تیم پایانی لیگ دو بپیوندند.

مردان وارنا شهر باران رشت در این بازی در سه ست پیاپی و به ترتیب با نتایج 25 بر 23، 30 بر 28 و 25 بر 19، حریف خود از استان مازندران را شکست دادند. 

 تیم والیبال وارنا رشت، فردا (سه شنبه 14 اسفند) در مرحله نیمه نهایی این مسابقات به میدان خواهد رفت و در صورت پیروزی علاوه بر حضور در فینال لیگ دو، صعود خود به رقابت های والیبال لیگ یک باشگاه های کشور در فصل آتی را قطعی خواهد کرد.  

لازم به ذکر است، مرحله نهایی رقابت های لیگ دو والیبال مردان باشگاه های کشور در دو گروه چهار تیمی از روز جمعه 10 اسفند آغاز شد و با انجام بازی های رده بندی و فینال در روز چهارشنبه 15 اسفند به اتمام می رسد.