تیم والیبال مردان وارنا شهر باران رشت نخستین شکست خود در مسابقات لیگ برتر گیلان را متحمل شد. 

به گزارش وارش اسپرت – پایگاه خبری و تحلیلی ورزش گیلان، تیم والیبال وارنا شهر باران که خود را برای مسابقات لیگ دسته دو کشور آماده می کند، در چهارچوب سومین هفته از مسابقات قهرمانی استان گیلان، عصر جمعه در سالن تختی مجموعه ورزشی عضدی رشت پذیرای مرداویج سیاهکل بود که در نهایت با حساب سه بر دو بازی را به مهمان خود واگذار کرد. 

وارنا در ست های دوم و چهارم با نتایج 30 بر 28 و 25 بر 16 برابر رقیب خود پیروز شد و ست های اول، سوم و پنجم را به ترتیب با نتایج 25 بر 22، 25 بر 19 و 17 بر 15 واگذار کرد و این درحالیست که در ست پنجم از رقیب خود با چهار امتیاز اختلاف پیش بود. 

 

volley-varna-varena-shahre-baran--2--DAWBZwZ

 

استقبال مناسبی از این دیدار در شب یلدا صورت گرفت و حضور بانوان که همراه با شور خاصی بود نیز بسیار جالب توجه بود. 

در حاشیه این بازی از خانواده های دو عزیز والیبالی استان که دارفانی را وداع گفته اند، توسط مصطفی عاقل منش رئیس هیات والیبال رشت و مدیرعامل وارنا تقدیر صورت گرفت. 

 

volley-varna-varena-shahre-baran--1--BBBYOZR

 

این بازی مهمانان ویژه ای هم داشت که از مهمترین آن ها می توان به حضور، جبار کوچکی نژاد نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی، محمدحسن عاقل منش عضو شورای شهر رشت و رئیس کمیسیون فرهنگی این شورا و همچنین محسن خاکزاد رئیس هیات والیبال گیلان اشاره کرد. 

این بازی به طور زنده از لایو اینستاگرام باشگاه وارنا شهر باران پخش شد. همچنین شبکه استانی باران نیز برای پوشش این دیدار گزارشی تهیه کرد که در برنامه های ورزشی این شبکه پخش خواهد شد. 

 

volley-varna-varena-shahre-baran-DSDGRNH

 

مسابقات والیبال لیگ برتر گیلان در دو گروه پنج تیمی برگزار می شود که وارنا شهر باران در گروه B این مسابقات حضور دارد. نماینده شهرستان رشت از ساعت 17 جمعه 7 دی ماه در سالن تختی مجموعه عضدی رشت، پذیرای تیم صدرنشین هفته سوم، یعنی شهرداری لنگرود خواهد بود. 

 

جدول خلاصه گروه ب مسابقات تا پایان هفته سوم به این شرح است: 

1-شهرداری لنگرود 2 بازی 6 امتیاز

2-مرداویج سیاهکل 3 بازی 6 امتیاز 

3- وارنا شهر باران 2 بازی 4 امتیاز 

4-پسران آفتاب کیاشهر 2 بازی 2 امتیاز

5-کوروش لاهیجان 3 بازی و بدون امتیاز