واکنش باشگاه داماش گیلان به شایعه پاداش پانصد میلیونی مس:

به دنبال فوتبال پاک در مستطیل سبز هستیم/پیگیر حقوقی شایعات بی اساس خواهیم بود

به دنبال انتشار خبری از سوی برخی سایت های استان، مبنی بر در نظر گرفتن پاداش پانصد میلیونی از سوی باشگاه مس کرمان برای داماش گیلان در ازای متوقف نمودن تیم آلومینیوم اراک، باشگاه داماش گیلان قویا چنین شایعه ای را تکذیب کرده و با شایعه دانستن این موضوع نسبت به آن واکنش نشان داد.

به‌ گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، متن جوابیه باشگاه داماش گیلان در این مورد چنین است:

باشگاه فرهنگی ورزشی داماش گیلان همانطور که در گذشته بارها و بارها نشان داده، به دنبال ارائه یک فوتبال پاک و جوانمردانه در مستطیل سبز است و شرافت و جوانمردی بیش از هر چیزی برای این باشگاه در اولویت قرار دارد و در بازی فردا نیز با تمام توان به دنبال ارائه یک فوتبال پاک و دفاع از فرهنگ غنی رشت و گیلان هستیم.

باشگاه داماش گیلان هیچگاه نیازی به چنین پاداش هایی از جانب هیچ تیمی نداشته و تنها پاداش در نظر گرفته شده مثل همیشه، پاداش سی میلیون تومانی از سوی مدیریت باشگاه داماش برای کسب نتیجه در بازی فردا است.

متاسفانه این رفتار ناشایست و شایعه سازی بی اساس برخی افراد شناخته شده نه فقط توهین به باشگاه داماش بلکه توهین به فرهنگ و اصالت مردمان رشت و گیلان بوده و در صورت عدم پوزش و اصلاح چنین اخبار سخیفی، اقدام آنها بدون پاسخ نبوده و باشگاه داماش پیگیر حقوقی این کار غیر اخلاقی و غیر شرافتمندانه خواهد بود‌.