وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : دیروز در مراسم انتخاب بهترین هاى لیگ برتر در فصل گذشته، بعضى از گزینه ها مانند آقاى گلى و بهترین تیم از پیش مشخص بود و بعضى از انتخاب ها قابل پیش بینى بود، اما شاید جنجالى ترین گزینه مربوط بود به انتخاب پدیده لیگ برتر، جایى که شاید خیلى منتظر شنیدن نام على رضا جهانبخش مهاجم نوزده ساله باشگاه داماش بودند، کسى که یکى از تاثیرگذارترین بازیکن هاى تیمش بود و البته بهترین گلزن داماش.

 

بازیکنى که در نهایت با کمتر از نوزده سال سن به عضویت یکى از لیگ هاى معتبر اروپایى درآمد تا از این جهت هم عنوان جوان ترین لژیونر کشور را از آن خود نماید و هم پس از سالها رکود یکى از لیگ ایران به جاى بازى در لیگ هاى درجه سه آسیا به قلب فوتبال سفر نماید.

این انتخاب زمانى عصبانیت رشتى ها را بیشتر کرد که دیدند بازیکنى پدیده لیگ انتخاب شد که در وهله نخست کمترین تاثیرگذارى را در تیمش داشته و البته دقایق حضورش در ترکیب مجموعا به یک نود دقیقه کامل نمى رسد و صد البته از باشگاه رقیب، یعنى ملوان هم باشد!

 

در این بین على سراوانى مسئول روابط عمومى داماش چنین مى گوید: " وقتى بازیکنى در سنى که براى خود رکورد محسوب مى شود از یک تیم بدون پشتوانه مالی مانند داماش به یکى از لیگ هاى معتبر اروپا ترانسفر مى شود در انتخاب سازمان لیگ جایى ندارد، چه چیز مى شود گفت به جز اینکه متاسفانه عینک کم بینى قرار نیست از چشمان دوستان برداشته شود!

 

علیرضا در هلند مورد تحسین همه واقع مى شود و در کشورش غریب است. در پر بیننده ترین برنامه ورزشى کشور از سوى مردم و کارشناسان ایشان عنوان پدیده را بدست مى آورند اما ناگهان در سازمان لیگ کسى دیگر پدیده مى شود. البته شاید این انتخاب درست باشد و باید براى جهانبخش عنوان فوق پدیده را انتخاب مى کردند که در چارت آقایان وجود نداشت!

در هر صورت آینده مشخص خواهد کرد که عنوان پدیده استحقاق چه کسى بود، زمانى که رسانه هاى اروپایى از على رضا تمجید مى کنند و فدراسیون کشور ما با خودخواهى کمترین نقش را در سهیم شدن افتخارات جهانبخش از خود سلب کرده است.

 

در این چند ساعته مواجهه پیام هاى مردم ازسراسر کشور به باشگاه داماش و سایت هاى هوادارى در حمایت از جهانبخش براى ما و هواداران داماش و البته خود جهانبخش بالاترین دلگرمى خواهد بود."

حالا باید دید دیدگاه سازمان لیگ در عدم انتخاب جهانبخش چه بوده است؟ انتخابى که موجب شد بازهم آتش جنگ بین دو همسایه شمالى بالا بگیرد. جنگى که در مصاف زود هنگامشان در هفته دوم لیگ به این زودى ها خاموش نخواهد شد!

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید