همانگونه که ایشان شایعاتی در بندر انزلی برای من به راه انداختند تا ملوان را به افراد مورد نظر خودشان بدهند، همان کار و شایعات را در رشت راه انداختند تا نتوانم داماش را در اختیار بگیرم و به فرد دیگری واگذار کنند.

 

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، جواد شهبازی مالک جدید داماش گیلان، صحبت های قربانعلی الماسخانه رئیس هیات فوتبال استان گیلان را که در گفتگو با یک خبرگزاری انجام شده است را کذب خواند. شهبازی که گویا بسیار عصبانی بود در ابتدا عنوان کرد: ایشان در مصاحبه ای گفته اند بنده انصراف داده ام و نتوانستم پول به حساب باشگاه واریز کنم اما حرف های وی کاملا کذب است، زیرا اصلا قرار بر این نبوده است که پولی به حساب باشگاه واریز شود.

وی ادامه داد: پیشنویش قرارداد را امضاء کرده ایم، اما گویا ایشان در جریان موضوع جلسه ای که در آن روز تشکیل شده بود نیستند.

 

متقاضی پیشین ملوان در مورد رئیس هیات فوتبال استان گیلان تصریح کرد: همانگونه که ایشان شایعاتی در بندر انزلی علیه من به راه انداختند تا ملوان را به افراد مورد نظر خودشان بدهند، همان کار و شایعات را در رشت راه انداختند تا نتوانم داماش را در اختیار بگیرم و آن را به فرد دیگری واگذار کنند.

 

شهبازی در پایان با بیان اینکه هواداران داماش نگران نباشند اظهار داشت: تا آخر هفته آتی تیم را به صورت کامل تحویل گرفته و مدیرعامل، سرمربی و بازیکنان جدید را برای فصل بعد انتخاب و معرفی می کنیم و مجوز باشگاه داماش را نیز خواهیم گرفت .