باشگاه داماش گیلان فصل جدید رقابت های دسته دوم باشگاه های کشور را چراغ خاموش آغاز کرده است و در اولین اقدام وحید رضایی کاپیتان سابق تیم فجرسپاسی ومربی فصل گذشته برق نوین شیراز را به عنوان سرمربی این تیم گمارده است. به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، گیل نگاه مصاحبه ای را با وی ترتیب داده است که در ادامه می خوانید: 

*آقای رضایی چه زمانی با پیشنهاد داماش مواجه شدید وچه شد که به رشت آمدید؟
دوهفته پیش به رشت آمدم وجلسه ای با آقای حاجی پور داشتم که در نهایت دو طرف به توافق رسیدیم ودر حال حاضر هم در رشت حضور دارم وبه دنبال اقامتگاه خود برای فصل پیش رو هستم. همجنین با توجه به این که تیم داماش وشهر رشت همواره تیم هایی با پتانسل بالا داراست، این تیم را انتخاب کردم تا انشاالله در دسته دوم موفق به صعود شویم.

 

*پس از رسانه ای شدن حضورتان در داماش برخی از بازگشت شما به شیراز و همکاری با فجر صحبت به میان آوردند
در حال حاضر با داماش قرار داد دارم و به هیچ تیم دیگری نمی پردازم. تمام تمرکزم برروی صعود این تیم به لیگ دسته اول است.

 

*خودتان در یک مقطعی در رشت بازی می کردید چه شناختی نسبت به فوتبال رشت وداماش دارید؟
بله. سال84-85 عضو تیم پگاه گیلان بودم که در آن زمان آقای جهانپور تیم خوبی را جمع کرده بود و موفق به صعود به لیگ برتر هم شدیم. نسبت به فوتبال رشت هم شناخت خوبی دارم ومی دانم استعدادهای فراوانی در این استان نهفته است. همچنین هواداران خوبی دارد که تیم خود را مورد حمایت قرار می دهند به همین دلیل من هم دوست داشتم با این تیم همکاری کنم وبتوانم مثمر ثمر باشم.

 
*چه برنامه ای برای فصل جدید دارید؟ از چه زمانی به صورت جدی آغاز به کار می کنید؟
ما در ابتدا کارمان را با جوانان استان گیلان شروع می کنیم وسپس به تدریج بازیکنان خودمان را اضافه می کنیم. هدف اصلی ما جذب بازیکنان بومی است . اگر نتوانیم با بازیکنان داخلی خلا را پر کنیم، از بیرون استان نیز چند نفر را جذب خواهیم کرد.علاوه بر آن تیم فصل قبل هم خوب بود وسعی داریم از بازیکنان کارآمد سال قبل هم استفاده کنیم وهر کدام از بازیکنان تستی و جوان برای تیم مفید بودند ما را در تیم فصل بعد همراهی خواهند کرد.

 
*در خصوص کادر فنی سال آینده هم توضیح کوتاهی بدهید. قصد استاده از چه افردای در کادر خود دارید؟
از کادر سال گذشته آقای سیامک فراهانی، آقای حامد طباطبایی به عنوان مربی گلر و آقای آرش محتشمی به عنوان بدنساز ما را همراهی می کنند. همچنین آقای وحید مرادی و امین زارع نیز به عنوان دستیار وآنالیزور با ماخواهند بود.

 

*آیا در تست کلی تیم داماش که ثبت نامش آغاز شده خودتان حضور خواهید داشت؟
بله.قطعا در تست حضور خواهیم داشت وسعی می کنیم مستعد ترین نفرات را جذب کنیم.شرایط تست هم باید دید به چه شکلی پیش می رود. در ابتدا چند روز با بازیکنان تستی آغاز می کنیم و اگر بازیکنان تستی نتوانستند انتظارات را برآورده کنندU به تدریج بازیکنان اصلی را وارد می کنیم.

 

  

مصاحبه: سینا معتدل – گیل نگاه