سرمربی داماش گیلان گفت: در روز روشن در خانه مان حق داماش توسط داور پایمال شد. این داور را به خدا واگذار می کنم.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان به نقل از سایت داماش، وحید رضایی پس از شکست تیمش در برابر شاهین شهرداری بوشهر در رشت اظهار داشت: در نیمه نخست با گلی که به ثمر رساندیم از حریف خود پیش افتادیم و در ادامه پنالتی صد در صد روی بازیکن ما گرفته نشد. آن هم در حالی که داور در چند قدمی صحنه حضور داشت و این خطا را دید.
وی افزود: اگر آن پنالتی گرفته می شد می توانستیم اختلاف گل خود را به دو گل برسانیم و روند بازی به طور کل تغییر می کرد. در عوض در نیمه دوم به سود مهمان پنالتی گرفته شد. داور در این بازی سر داماش را برید و حق داماش را پایمال کرد.

سرمربی داماش گیلان با اشاره به اینکه در پنج هفته از دور دوم حداقل چهار پنالتی داماش نادیده گرفته شده ، تصریح کرد: نمی دانیم از این بی عدالتی ها به کجا پناه ببریم. هر هفته حق ما خورده می شود اما هیچ اتفاقی نمی افتد. صدای ما انگار به جایی نمی رسد ، چون جرممان این است که سالم کار می کنیم. بازی ها وارد هفته های حساس شده اما داوری برای ما گذاشتند که به راحتی حق ما را ضایع کرد.
وی اضافه کرد: خواسته ما چیز زیادی نیست. فقط می خواهیم که حق مسلم ما را به ما بدهند. یک تیم خصوصی هستیم که با زحمات و سختی های زیاد و به طور سالم در حال کار کردن هستیم. اما یک داور می آید و به راحتی آب خوردن حق ما را پایمال می کند. داور چطور ممکن بود که در چند قدمی خطای پنالتی روی مرتضوی را ندیده باشد. این داور را به خدا واگذار می کنم.

وحید رضایی گفت: با قدرت به راه خود ادامه می دهیم و تلاش خود را انجام می دهیم و مابقی را به خدا واگذار می کنیم چون به کار خود ایمان داریم. نمی دانیم چرا در مورد داماش اینگونه رفتار می شود. مظلوم تر از داماش ندیده ام. از بازی داماش و شاهین بوشهر حساس تر که نداشتیم. انتظار مان این بود که تیم داوری قوی و نماینده فدراسیون مقتدری برای این بازی انتخاب می کردند که هیچکدام نتوانستند عدالت را اجرا کنند. امیدوارم حساسیت بازی های هفته های پایانی درک شود و اینگونه حق مان خورده نشود
وی در پایان اذعان داشت: بازیکنان ما در این بازی تلاش خود را انجام دادند و به آنها خسته نباشید می گویم. امیدوارم در هفته های آینده این نتیجه را جبران کنیم و بتوانیم حق خودمان و مزد زحماتمان را بگیریم.